گوناگون

روح الله، روح همیشه جاری درکالبد زمان

81188851 5738987

به گزارش خبرنگار ایرنا، اگر چه ربع قرن از ارتحال جانسوز پیر مراد قبیله ی جمارانی می گذرد، اما همچنان عشق به معمار کبیر انقلاب اسلامی در سیمای عاشقان روح الله موج می زند.

روح الله تنها یک اسم نیست، بلکه عاریتی الهی و به ودیعت گذاشته در سرزمین ایران زمین و مهد تشیع است و شعشعه ی این روح جلی در گذر زمان بیش از پیش تجلی می یابد.

روح الله، همان انفاس پاک قدسی است که اینک چون صحیفه نور قلوب ملت حماسی ایران زمین از انوار رحمانی او تابناک است.

روح الله همان شاهکار اکسیر مهر پرفروغی است که روزی در زمستانی سرد در پیشواز آن بهار جاودانی رستن گرفت و سوگ معراج آن روزی بهاری را به خزان ماتم نشاند.

هرگز فراموشی نمی شناسد پیوند معنویتی که عاشقان روح الله از پرتو افکار منیع روح الله به فراخنای جام بی کرانه وطن به عاریت گرفته اند.

امروز ایران اسلامی مقتدر و ملت آرمانی مقتدر میراثی از اندیشه فرهنگ ساز و دین مدار روح الله است ، همان روح امیدواری که در چنین روزهای های به خدا پیوست.

جام وطن اینک در سالروز کوچ معراجی روح الله لبریز از رود حزن است و در کشاکش این همه دلتنگی آنچه مایه قوت است،پیوند عمیق و ناگسستنی عاشقان روح الله با آرمانهای روح الله است.

سفر هزاران زائر در سالروز رحلت جانسوز گرفتار خال لب یار از اقصی نقاط کشور از زن و مرد، پیر و جوان به مرقد مطهر امام راحل بیانگر شمه ای از رود ارادت ملت ولایی ایران اسلامی به معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

از استان کوچک کهگیلویه وبویراحمد سه هزار و 500 نفر به مرقد امام راحل اعزام شده اند.

671/ 1495

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا