Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

رولزرویس طلایی منصوری، نهایت لوکس و انحصاری بودن یک خودرو

رولزرویس طلایی منصوری را باید نهایت لوکس و انحصاری بودن یک خودرو دانست و اگر هم تعریف ذهنی هر کسی از نهایت لوکس و انحصاری بودن خودرویی بیان شود حتما خودرو منصوری ریث Palm Edition 999 یکی از گزینه های است که در میان سایر مدل های این خودرو برگزیده خواهد شد. با میهن پست همراه شوید.

رولزرویس طلایی منصوری که این روزها مورد توجه طرفداران خودروهای لوکس قرار گرفته است ، معنا و مفهوم جدیدی را از خودرهای تیون شده تا به امروز را به بیننده و مالک این خودر خواهد بخشید.

در این میان این تیونر ایرانی ، آلمانی ادعا می‌کند که همواره می‌خواهد مرزهای خودروهای لوکس را بازتعریف کند که در این میان چه خودرویی بهتر از رولزرویس آراسته‌شده با طلای خالص؟!  بله، همه‌ی عناصر طلانشان همان‌ط ذهور که منصوری می‌گوید واقعاً هنرمندانه با طلای خالص ۹۹۹ پوشانده شده‌اند و اگر این مورد کافی نباشد، کمپانی می‌تواند همه‌ی بخش‌های متالیک شامل دستگیره‌ی درها، پایه‌ی محافظ‌ها، جلوپنجره و خلاصه هر آنچه بخواهید را طلا اندود بکند!

البته ناگفته نماند که جزئیات خارجی رولزرویس تنها به عناصر طلایی و رنگ سخاوتمندانه محدود نمی‌شود، بلکه منصوری بادی کیت جدیدی را برای این خودرو در نظر گرفته و حتی چراغ‌های جلو را نیز عوض کرده است.

بنابراین منصوری در نمای داخلی این خودرو نیز بازنگری انجام داده تا ظاهراً لوکس بودن این خودرو را بهتر کند، کاری که سازنده‌ی اصلی به خاطر آن مشهور است! جایی که منصوری رولزرویس را بهتر می‌کند، جای بسی بحث است!

در خصوص قلب تپنده ای این خودرو نیز باید گفت که پیشرانه‌ی استاندارد ۱۲ سیلندر و ۶٫۶ لیتری در زیر کاپوت خفته اما قدرت ۶۳۲ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری مدل استاندارد به ترتیب به ۷۴۰ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتون متر ارتقا یافته‌اند. با چنین پیشرانه‌ای این خودروی مجلل به‌شتاب صفرتا صدی ۴٫۴ ثانیه‌ای دست‌یافته و تا ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت تندی می‌گیرد.

منبع: mansory

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا