Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

رونمایی از مدل ۲۰۱۵ BMW کوپه کروکM4+گالری تصاویر

به گزارش میهن پست – شرکت خودروسازی ( ب‌ ام‌ و) کوپه کروک M4 را معرفی کرد، نمایشگاه بین المللی نیویورک ۲۰۱۴، مکانی خواهد بود که بی‌ام‌و M4 کروکی در آن به نمایش در خواهد آمد.
این کوپه خوش قیافه که قلب تپنده ۳٫۰ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژردار در قفسه سینه فلزی خود دارد، دارای به‌روزترین تکنولوژی‌های صنعت خودرو است.

با یک نگاه کلی به خودرو نمی‌توان اختلافی میان ظاهر دو مدل کوپه و کانورتیبل پیدا کرد اما با کمی دقت بیشتر می‌فهمیم که جلوپنجره مدل کروکی اندکی برجسته‌تر شده و آینه‌های بغلی آن هم اندکی باریک‌تر و خوش فرم‌تر شده‌اند.

برخلاف تغییرات اندک نمای ظاهری بیرونی، طراحی داخلی به نسبت M4 کوپه دست نخورده باقی مانده و فقط روکش صندلی‌ها و پنل مرکزی و بخشی از داشبورد آن قرمز رنگ شده است.

در مهم‌ترین بخش خودرو یعنی پیشرانه هم همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم از یک پیشرانه ۳٫۰ لیتری شش سیلندر توربوشارژر TwinPower با قدرت تولیدی ۴۳۰ اسب‌بخار و مقدار گشتاور ۵۵۰ نیوتن‌متر استفاده شده که شتاب صفر تا ۱۰۰ خودرو را در عرض ۴٫۲ ثانیه پر کرده و حداکثر سرعتی معادل ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت با محدود کننده الکترونیکی برای این کروکی جذاب ثبت می‌کند.

منبع خبر:پرشین خودرو

منبع عکس:wot.motortrend.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا