پیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریهوا فضا

رونمایی از کانسپت هواپیمای بوئینگ ۷۹۷ + عکس

رونمایی از کانسپت هواپیمای بوئینگ ۷۹۷ نتیجه تلاش محققان دانشکده علوم هوایی کالج سلطنتی لندن است که با در نظر گرفتن ایده‌های جدید صنعت پروازهای تجاری، طرح هواپیمای مسافربری بال ترکیبی با ظرفیت حداکثر ۱۰۰۰ نفر را معرفی کردند. با میهن پست همراه شوید.

رونمایی از کانسپت هواپیمای بوئینگ ۷۹۷ و به دنبال آن رونمایی از خود این هواپیمای نه تنها می تواند صنعت هوا فضا را وارد مرحله جدید از جابجایی مسافر و بار کند بلکه به اعتقاد محققان نیز  تا سال ۲۰۵۰ اکثر هواپیماهای تجاری به نمایشگر‌های سه‌بعدی، سیستم نمایش آسمان و کابین‌های مجزا مجهز خواهند شد.

در این میان اجرای هواپیمای بوئینگ ۷۹۷ متعلق به سال ۲۰۵۰ است که با در نظر گرفتن آخرین تکنولوژی‌های در دسترس تا نیمه قرن ۲۱، به همراه فناوری‌های مدرن مثل سیستم دنیای مجازی، دیوارهای مجهز به پروژکتور به جای پنجره‌ها و صندلی‌های پیشرفته و بسیار راحت مجهز خواهد شد.

آدام اومار، دانشجوی دوره دکترای طراحی صنعتی در مورد جزئیات در نظر گرفته شده برای هواپیمای تجاری بوئینگ ۷۹۷ عنوان کرد: با برخورداری از طراحی بال‌های ترکیبی با بدنه، طول هواپیماها نیز در آینده کاهش خواهد یافت و کابین مسافران نیز از حالت تونلی خارج شده و عریض می‌شود.

وی در ادامه گفت: سیستم حرکتی بوئینگ ۷۹۷ شامل ۶ موتور الکتریکی مجهز به فن است که انرژی مورد نیاز آنها با سوخت زیستی کم‌آلاینده تامین خواهد شد.

منبع: flightsim

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا