Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

رونمایی از MotoZ باریک‌ترین گوشی پرچمدار جهان

رونمایی از MotoZ باریک‌ترین گوشی پرچمدار جهان روز گذشته در شرکت موتورلا انجام شد . موتورولا حالا دیگر یکی از زیر مجموعه های شرکت لنوو است . این گوشی جدید لنوو دارای مشخصات فنی بسیار عالی بوده و در سطح بهترین گوشی های پرچمدار دیگر شرکت ها است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادمه با میهن پست همراه باشید.

شرکت لنوو که اخیرا خود را مشغول ساخت گوشی و تبلت های باکیفیت و  میان رده کرده است  حالا در اخبار و رسانه های جهان با خبر تولید باریک ترین گوشی هوشمند پرچمدار نام خود را حسابی بر سر زبان ها خواهد انداخت .

امروزه گوشی LG G5 با طراحی مدولار و گوشی آیفون ۶ اس با ایده های جدید و همچنین گوشی گلکسی اس ۷ با کیفیت و ویژگی های منحصر بفردش بطور کلی بازار گوشی های هوشمند را از آن خودکرده اند . در این میان شرکت موتورولا که جزئی از شرکت بزرگ لنوو است با ایده باریک‌ترین گوشی پرچمدار جهان آمده تا سهمی را از این بازار نصیب خود کند .

از گذشته های دور که موتورلا هنوز روی پای خود بود و گوشی های خودش را تولید می کرد داشتیم که گوشی های این شرکت همیشه بسیار باریک و بسیار خوش دست بوده اند و حالا هم یک شاهکار فوق العاده گوشی MotoZ پرچمدار جدید لنوو تنها ۵٫۲ میلیمتر ضخامت دارد .

ضخامت ۵٫۲ میلیمتری تا به امروز برای یک گوشی هوشمند پرچمدار سابقه نداشته است . از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند جدید باید به صفحه نمایشگر ۵٫۵ اینچی و  دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلش دوگانه اشاره کرد .

پردازنده گوشی MotoZ چهار هسته ای از نوع اسنپدراگون ۸۲۰ بوده که توسط شرکت کوالکوم ساخته شده است . باتری این دستگاه هم ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است که برای یک گوشی با ضخامت ۵٫۲ میلیمتر بسیار عالی محسوب می شود . MotoZ با صفحه نمایشگر ۵٫۵ اینچی دارای رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ بوده و وزنی معادل  ۱۳۶ گرم دارد .

موتورلا روز گذشته به جز MotoZ از گوشی Moto Z Force هم رونمایی کرده  که اکثر مشخصات آن ها باهم یکسان است اما Moto Z Force حدود ۷ میلیمتر ضخامت دارد و دارای دوربین ۲۱ مگاپیکسلی است .

با هم در میهن پست  تصاویری از  گوشی  MotoZ باریک‌ترین گوشی پرچمدار جهان را مشاهده می کنیم.

منبع : phonearena

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا