گوناگون

رویکرد فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حمایت از ورزش همگانی است

ایرج ندیمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هیئت رئیسه فراکسیون ورزش در مورد ورزش بطور عام و ورزش همگانی بطور خاص رویکردهای در قوانین و نظارت دارد.

وی همچنین اظهارداشت: این نوع ورزش در راستای سلامتی و نشاط جامعه بوده و تمامی اقشار و شهروندان در تمامی سطوح سنی، جنسی و به فراخور استعداد، علاقه و آمادگی جسمانی به این مهم می پردازند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش های همگانی یکی از شاخص های مهم توسعه یافتگی در هر کشوری به شمار می رود.

وی افزود: دانش آموزان، دانشجویان و قشر عظیم جوان جامعه در صورت مهیا شدن امکان پرداختن به ورزش همگانی ضمن تاثیر موثر در ارتقای سطح سلامتی و شادابی جامعه می تواند در کشف استعدادهای قهرمانی مفید فایده واقع شود.

ندیمی با تاکید بر اینکه ورزش همگانی برای همه لازم است، اظهارداشت:  نشاط، سلامت، آمادگی، حوصله کار، در سایه ورزش عمومی و همگانی برای جامعه تامین می شود.

وی تصریح کرد:  توجه مقام معظم رهبری به مقوله ورزش همگانی نشان از اهمیت این مسئله بسیار مهم دارد و اینکه معظم له مسئله ورزش همگانی را در سطح دیگر مسائل کلان مملکت مطرح می فرمایند لزوم برنامه ریزی و توجه بیشتر مسئولان اجرایی و قانونگذاری به این مهم را می رساند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید با همفکری و همکاری زمینه انجام ورزش برای همگان را فراهم کنند، رسانه ها و مطبوعات باید ضمن توجه به مسئله ورزش، فراهم سازی شرایط و بستر روحی، روانی، علمی دقیق و درست ورزش در جامعه باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا