گوناگون

حضور بیش از ۳۵۰ زائر شبستری در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل(ره)

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل حسن پور شنبه در نشست ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) شهرستان شبستر اطهار داشت: شناساندن ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) برای اقشار مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان در مبارزه با تهدیدات نرم امری ضروری است و بر همین اساس بیش از ۳۵۰ زائر شبستری درقالب هشت اتوبوس برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال به مرقد مطهر امام راحل اعزام شده اند.

وی هدف ازاعزام کاروان ارتحال را شناساندان ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا و بیعت دوباره با رهبر فرزنه انقلاب عنوان کرد و افزود: باید با برگزاری هرچه باشکوه آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، نسبت به تبیین اندیشه های ایشان در شرایط کنونی و برای نسل های جوان تلاش کنیم.

حسن پور با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم شبستر در کاروان های اعزامی به مرقد مطهر امام راحل تاکید کرد: استقبال قشرهای مختلف شهرستان برای حضور در آیین ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ناشی از روحیه ولایتمداری مردم این خطه از میهن اسلامی است.

فرمانده سپاه شبستر در پایان اظهار داشت: برگزاری مسابقه ای در ارتباط با مضامین و مفاهیم وصیت نامه حضرت امام خمینی (ره) و چندین برنامه متنوع فرهنگی در کاروان های اعزامی به جماران از جمله اقدامات فرهنگی این اردو خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا