گوناگون

رییس دادگستری مهران قاضی نمونه کشور شد

81220053 5793610

این قاضی نمونه در گردهمایی سراسری روسای دادگستری کشور با حضور حضرت آیت الله آملی لاریجانی مورد تجلیل و به وی لوح قدردانی اهدا شد.

رییس دادگستری شهرستان مهران روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: به پیشنهاد و معرفی هیات استانی و تایید رییس قوه قضاییه، عنوان قاضی نمونه کشوری را کسب کرده ام.

«سید منصور زمانی» اظهار کرد: از جمله معیارهای انتخاب قاضی نمونه کشور درایت، سعی و تلاش و پشتکار در رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع بر اساس عدالت و رافت اسلامی و آداب قضاوت، همگامی و جدیت در ارتقای برنامه های توسعه قضایی و سیاست های نوین رییس قوه قضاییه و رضایت کارکنان دستگاه قضایی، اداری، ضابطین و کارشناسان رسمی از رفتار و اخلاق و نحوه برخورد قاضی است.

زمانی به عملکرد دادگستری مهران اشاره و یادآور شد: 23 هزار و 141 پرونده جاری در دو سال گذشته مختومه شده است.

وی بیان کرد: شمار پرونده های وارده به دادگستری مهران نیز 22 هزار و 361 پرونده بوده که نشان از عملکرد مثبت دادگستری به تعداد 780 پرونده در این شهرستان است.

رییس دادگستری مهران تاکید کرد: رسیدگی به پرونده های قضایی در این شهرستان برای آسانی و شتاب بخشی در کار ارباب رجوع به طور روزانه انجام می شود.

وی بیشترین دعاوی حقوقی در شهرستان را مربوط به اختلافات ملکی، اراضی ملی، دعاوی خانوادگی و مطالبه وجه به ویژه از سوی بانک ها دانست.

شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب باختری ایلام واقع شده است. ک/3

7170/540

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا