گوناگون

زارعی: کنگره بی‌بی حکیمه رشد گردشگری مذهبی کهگیلویه‌وبویراحمد را در پی دارد

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی گفت: برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه در شهرستان گچساران زمینه رشد گردشگری مذهبی کهگیلویه و بویراحمد را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه کهگیلویه و بویراحمد غلام محمد زارعی در همایش کنگره ملی امامزاده بی‌بی حکیمه در گچساران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرقد مطهر بی‌بی حکیمه (س) خواهر امام رضا(ع) سالانه پذیرای زائران پرشماری از سراسر ایران اسلامی و کشورهای حوزه خلیج فارس است، افزود: سرمایه‌گذاری در این راستا باعث توسعه استان در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون به معرفی امامزاده بی‌بی حکیمه(س) در سطح ملی پرداخته نشده است، اظهار کرد: می‌طلبد همه مسئولان از ظرفیت این بقعه متبرکه به‌عنوان چهارمین قطب فرهنگی کشور نهایت استفاده را ببرند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی با اشاره به حضور مسئولان کشوری در این کنگره ملی تصریح کرد: برگزاری این کنگره کمک شایانی به معرفی این بقعه متبرکه خواهد کرد.

زارعی اضافه کرد: وجود ائمه اطهار (ع) و فرزندانشان سرمایه‌های معنوی برای مردم است و باعث تعمیق باورهای اعتقادی آنها خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا