گوناگون

زرگرپور: از استاندار بودنم شرمنده شدم

استاندار اصفهان گفت: وقتی به بیمارستان سید الشهدا رفتم و وضعیت فیزیکی این بیمارستان را دیدم از استاندار بودن خودم شرمنده شدم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه اصفهان، رسول زرگرپور بعد از ظهر دیروز (پنج شنبه) 13 شهریورماه در مراسم افتتاحیه مرکز بهداشتی درمانی شهید بهشتی شهرستان خوانسار با بیان اینکه سفر وزیر بهداشت به خوانسار سفر او به اصفهان تلقی نمی‌شود و خوانسار خود یک استان است، اظهار کرد: روز گذشته یکی از نمایندگان اصفهان با من تماس گرفت و گفت یکی از مدیرکل‌های سابق استان در بیمارستان سید الشهدا بستری است و خوب است از او عیادت کنی. من نیز این کار را انجام دادم و دیشب به بیمارستان سید الشهدا رفتم.

وی افزود: وقتی به بیمارستان سید الشهدا که برای بیماران سرطانی استان اصفهان و سایر استان‌ها مهیا شده است، رفتم وضعیت آن را به لحاظ فیزیکی بسیار نامناسب دیدم ولی از لحاظ پزشک و پرستار وضعیت مطلوبی داشت.

استاندار اصفهان خطاب به وزیر بهداشت، ادامه داد: دیشب بیمارستان سید الشهدا پارتیشن‌بندی شده و بیماران را در خود جای داده بود. 180 نفر بستری بودند که دو نفر آن‌ها دیشب فوت کردند. همچنین 250 نفر نیز در نوبت بستری بودند.

زرگرپور اضافه کرد: وقتی این صحنه را دیدم از استاندار بودن خودم شرمنده شدم اما پرسنل بیمارستان گفتند که یک ساختمان توسط خیرین کنار این مکان ساخته شده است. وقتی به ساختمان مجاور رفتم فضای خوب و عالی در آن دیدم ولی تجهیزات نداشت.

وی با تاکید بر تجهیز ساختمان نوساز، تصریح کرد: از نان شب واجب‌تر است که این بیمارستان را راه‌اندازی کنیم و مردم را از این فلاکت نجات دهیم. البته باید تصدیق کرد که بیمارستان‌های اصفهان وضعیت خوبی دارند اما باید این بیمارستان نیز به مجموعه بیمارستان‌ها اضافه و به بهترین نحو کار کند.

استاندار اصفهان خطاب به وزیر بهداشت، گفت: از وزیر بهداشت می‌خواهم که هر چه سریع‌تر دستور به راه اندازی و تجهیز این بیمارستان دهد و من را از این شرمندگی نجات دهد.

به خوانسار مجوز احداث دانشگاه علوم پزشکی بدهید

همچنین فرماندار خوانسار در این مراسم با بیان اینکه خوانسار دارای آب و هوای معتدل و ویژگی‌های گردشگری است، گفت: خوانسار می‌تواند مرکز توریست درمانی و گردشگران بسیاری باشد. بنابراین از مسئولان درخواست دارم تا در این زمینه به خوانسار توجه داشته باشند.

سید حسن شفعتی افزود: از وزیر بهداشت می‌خواهم که مجوز احداث دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان خوانسار را بدهد و می‌دانم که خیرین آن را می‌سازند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا