گوناگون

زمینه بهره‌برداری از تجربیات بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی پیش از ظهر دوشنبه در جشن تجلیل از بازنشستگان و خردمندان سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: خداوند انسان را بین دو نیروی عقل و نفس اماره قرار داده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی افزود: پیروی از نفس اماره انسان را به گمراهی می‌کشاند چرا که اگر مشکلی در زندگی شخصی ما وجود دارد نشات گرفته از این نفس اماره است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا نظام اسلامی به سمت عزت به پیش برود، افزود: براساس باورهای دینی انسان باید تا روزی که خداوند مصلحت حضور آن را در این دنیا تعیین کرده تلاش کنیم.

حسینی تاکید کرد: باید زمینه بهره‌برداری از بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و این اندوخته‌ها نباید بلا استفاده بماند.

وی افزود: در راستای استفاده از ظرفیت‌های بازنشستگان نقص‌هایی در ساختار اداری ما وجود دارد که ما نیز این را می‌پذیریم و باید در راستای رفع این نقایص تلاش کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی اظهارکرد: در جوامع پیشرفته بازنشستگان در راستای توسعه جامعه خود نقش موثری دارند.

 وی با بیان اینکه ما آمار طلاق تکان دهنده‌ای در سطح جامعه داریم، افزود: در این رابطه جوانانی که براساس احساسات تصمیم‌گیری می‌کنند نیازمند مشاوره و کمک هستند.

حسینی بیان کرد: اگر ما به دنبال کشور توسعه یافته در سطح جوامع بین‌المللی هستیم باید در همه زمینه‌ها تلاش و نقش‌آفرینی داشته و به خصوص از ظرفیت‌های بازنشستگان در راستای تعالی جامعه استفاده کنیم.

 وی تاکید کرد: نباید به توسعه برخی از بخش‌ها نگاه جزیره داشته باشیم چرا که همه بخش‌ها از هم تاثیرپذیر و تاثیرگذار هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی در پایان یادآور شد: یاس بزرگترین کفران و امید سبب نشاط و تعالی جامعه می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا