گوناگون

زن‌کُشی حین مصرف شیشه

دادرس جانشین بازپرسی دادسرای بافت از دستگیری مردی خبر داد که زنی را در حین استعمال شیشه به قتل رسانده بود.

سیدمهدی حسینی‌پور در گفت‌و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه کویر، گفت: شخصی به نام «م- ذ» طی گزارشی به کلانتری 11 بافت اعلام کرد که جسد یک خانم در منزلش است و پس از آن اولیای‌دم شکایتی را مطرح و این قضیه مورد پیگیری قرار گرفت.

به گفته وی محل اختفای فردی به نام «ش – س» معروف به “فاضل” که مظنون اصلی این پرونده است با انجام یکسری پیگیری‌های پلیسی و اطلاعاتی شناسایی و پس از هفت روز وی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

دادرس جانشین بازپرسی دادسرای بافت گفت: متهم به قتل، پس از مشاهده جسد، در بازجویی و بازسازی صحنه جرم به قتل اعتراف کرد.

وی ادامه‌داد: بر اساس اظهارات متهم به قتل، مقتول در حال استعمال موادمخدر از نوع شیشه بود و حالت طبیعی نداشت، همین موضوع موجب جری‌تر شدن متهم به قتل شد و با گذاشتن دو دست زیر حلقوم مقتول و واردکردن فشار، وی را به قتل می‌رساند.

دادرس جانشین بازپرسی دادسرای بافت بیان‌کرد: در حال حاضر متهم به قتل، تحت قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد و پرونده در خصوص نقش صاحب خانه در این قتل به عنوان معاونت در جریان رسیدگی است.

حسینی‌پور خاطر نشان کرد آثار زیانبار مصرف موادمخدر خصوصا از نوع صنعتی، تبعات غیرقابل جبرانی را به همراه دارد و از خانواده‌ها خواست تا کنترل بیشتری بر فرزندان داشته باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا