گوناگون

زوبي زارتا: ما سوآرس را مي‌خواهيم

لوئيس سوآرس مهاجم تيم ملي فوتبال اروگوئه در ديدار برابر ايتاليا حرکت جنجالي را انجام داد و با گاز گرفتن شانه کيليني نشان داد که هنوز اين عادت زشت خود را ترک نکرده است.

به نقل از ايسنا، فدارسيون بين المللي فوتبال (فيفا) در واکنش به اين حرکت سوآرس او را 9 بازي از همراهي تيمش محروم کرد و چهار ماه از حضور در هرگونه فعاليت ورزشي منع کرد. رسانه‌هاي انگليسي پس از حرکت جنجالي سوآرس نوشتند که ليورپول ديگر اين مهاجم اروگوئه‌اي را نمي‌خواهد و قصد دارد او را در فصل جابجايي تابستاني بفروشد. اين در حالي است که سوآرس چندي پيش قرارداد خود را با قرمزپوشان آنفيلد تمديد کرد و فصل بسيار خوبي را با اين تيم پشت سرگذاشت.

بارسلونا با هدايت لوئيس انريکه از جدي‌ترين مشتريان سوارس به شمار مي‌آيد. اين خبري است که رسانه‌هاي اسپانيايي در روزهاي اخير منتشر کردند. آنتوني زوبي زارتا مدير بخش ورزش باشگاه بارسلونا اعتراف کرد که اين باشگاه به شدت به دنبال جذب سوآرس است و افرادي را براي مذاکره با باشگاه ليورپول به انگليس فرستاده است.

زوبي زارتا گفت: مي‌خواهيم بهترين تيم را داشته باشيم و در فصل جابجايي تابستاني بازيکناني را که مي‌خواهيم جذب کنيم. سوآرس بازيکني است که قصد داريم او را جذب کنيم. هيئتي از باشگاه بارسلونا به انگليس رفته‌اند تا اين قرارداد را نهايي کنند. ما شفاف‌سازي را رويه خود قرار داده‌ايم و وقتي با بازيکني به توافق نهايي برسيم آن را رسانه‌اي مي‌کنيم.

سانچس از بازيکناني است که شايعه‌هايي درباره جدايي او از آبي-اناريها به گوش مي‌رسد. زوبي زارتا حاضر نشد درباره جدايي اين ستاره شيليايي صحبت کند: ما در تيم خود دو بازيکن شيليايي داريم، نخست سانچس و ديگر براوو دروازبان شيلي که به تازگي به جمع ما پيوست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا