Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

زیباترین جنگل های جهان را در میهن پست تماشا کنید

زیباترین جنگل های جهان را این بار در میهن پست تماشا کنید. جنگل هایی فوق العاده بی نظیر از سراسر دنیا که می توانید برای مشاهده تصاویر آن در ادامه با ما همراه شوید.

جنگل ملی المپیک، واشنگتن – آمریکا

جنگل‌های ملی المپیک از زیباترین جنگل های جهان بخشی از بزرگترین جنگل‌های بارانی جهان هستند که یک دنیای آرام از درختان کهنسال، آبشارها و کوه‌ها را در کنار هم جمع کرده‌اند. جنگل بیش از 628000 هکتار مساحت دارد و در واشنگتن واقع شده است. اگرچه در مسیر پیاده‌روی به سمت آبشارهایی مانند سل دوک (Sol Duc) و مریمر (Marymere) می‌توانید تصاویر زیبایی ثبت کنید اما صخره‌های سبز در امتداد ساحل ریالتو (Rialto) در هنگام غروب بسیار مرموز و زیبا هستند.

زیباترین جنگل های جهان

جنگل ابر مونته‌ورده – کاستاریکا

جنگل‌های ابر مکان‌های استثنایی و جادوی هستند که تنها در حدود یک درصد از کل جنگل‌های دنیا را تشکیل می‌دهند. این جنگل‌ها می‌توانند یک چشم‌انداز استوایی مه‌آلود و رویایی ایجاد کنند. جنگل‌ ابر مونته ورده (Monteverde) در حدود 35000 جریب وسعت دارد که در میان آن پل معلقی وجود دارد و مسیرهای سنگفرش شما را از میان درختان غول‌پیکر به این مسیر هدایت می‌کنند. بر روی این پل می‌توانید زیباترین عکس‌ها را بگیرید.

زیباترین جنگل های جهان

جنگل شروود (Sherwood) – انگلستان

​اگر اهل دیدن فیلم و خواندن کتاب‌های داستان هستید، احتمالا نام جنگل‌های شروود از زیباترین جنگل های جهان در میان داستان‌های انگلیسی به گوشتان رسیده است. این جنگل با مساحتی بیش از 1000 هکتار در شهر ناتینگهام واقع شده است. گفته می‌شود رابین هود قهرمان انگلیسی که نماد حق طلبی و مبارزه با ظلم بوده در این جنگل زندگی می‌کرده است. با کمی پیاده‌روی می‌توانید درختی که ظاهر مخفیگاه وی بوده را مشاهده کنید. علاوه بر آن، وجود درختان 900 ساله، این جنگل را به یکی از کهنسال‌ترین جنگل‌ها تبدیل کرده است. جنگل شروود صبح‌ها به طرز اعجا‌ب‌انگیزی جادویی می‌شود و زیباترین عکس‌ها در این زمان در جنگل شروود گرفته می‌شود.

زیباترین جنگل های جهان

​جنگل‌های بارانی بیگ بیر (Great Bear) – کانادا

همانطور که از نام این جنگل مشخص است، نام آن از خرسی که در این جنگل زندگی می‌کند گرفته شده است. خرس کرمود (Kermode Bear) یک زیرگونه از خرس سیاه است که کاملا سفید به نظر می‌رسد. این خرس‌ها به صورت کاملا انحصاری در این جنگل به همراه خرس‌های خاکستری، گوزن سیتکا و دیگر خرس‌های سیاه زندگی می‌کنند. این جنگل در بریتیش کلمبیا واقع شده و در میان جنگل دریاچه‌ای وجود دارد که برای ماهیگیری بسیار مناسب است. همچنین می‌توانید آبشارها، پل‌های کابلی و دریاچه‌های کوهستانی متعددی را در سرتاسر پارک مشاهده کنید که برای عکاسی، منظره بسیار زیبایی دارند.

زیباترین جنگل های جهان

دره کوکورا (Cocora) – کلمبیا

​دره کوکورا را باید با درختان نخل بلند و استخوانی معرفی کرد. این دره کاملا با کوه‌های سبز و درختان نخل مومی کویندیو (Quindio wax palm) (درخت ملی کلمبیا) پوشیده شده‌اند. پارک ملی لوس نوادوس (Los Nevados) در مرکز اصلی تولید قهوه کلمبیا واقع شده و تصویری که دره ارائه می‌دهد تماما کلمبیایی است. این منطقه به صورت معمول زیر ابرهای بارانی استوایی قرار دارد، برای همین آسمان این دره همیشه رنگ خاکستری شگفت‌انگیزی دارد.

زیباترین جنگل های جهان

جنگل ملی سکویا (Sequoia)، کالیفرنیا – آمریکا

​ جنگل ملی سکویا از زیباترین جنگل های جهان در اثر ملی بزرگ سکویا کالیفرنیا واقع شده و بیشترین تراکم درختان جهان را به خود اختصاص داده است. ژنرال شرمن (General Sherman) – بزرگ‌ترین درخت دنیا – زیباترین درخت این جنگل می‌باشد که گرفتن یک عکس کامل از این درخت غیرممکن است. با این‌حال این جنگل چیزهای بیشتری برای عکاسی دارد. می‌توانید در این جنگل پیاده‌روی کنید و در کنار آبشار توکوپا نهار بخورید و در بعداز ظهرهای آفتابی زیر آسمان آبی استراحت کنید.

زیباترین جنگل های جهان

 

منبع: matadornetwork

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا