Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

هتل گلدن رینگ Golden Ring در آنتالیا را تماشا کنید

هتل گلدن رینگ Golden Ring هتلی 4 ستاره در شهر دیدنی آنتالیا است. شما می توانید در سفر به آنتالیا این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. برای تماشا تصاویر و توضیحات با ما همراه شوید.

این هتل 5 ستاره با اتاق های لوکس با دکوراسیونی کلاسیک و یک رستوران با مناظر پانوراما از آنتالیا ارائه می دهد. مرکز شهر مسکو حدود 10 دقیقه با ماشین و 5 دقیقه با مترو تا هتل فاصله دارد.

اتاق ها همگی با تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، حمام مرمرین با حوله، کفش راحتی و تمام امکانات مجهز شده اند. مرکز ورزشی، حمام بخار و سالن زیبایی با تعداد زیادی درمان های مختلف همواره در دسترس مهمانان هستند.

رستوران پانوراما در طبقه ی فوقالنی هتل معمولا غذاهای بین المللی و روسی ارائه می دهد. رستوران Misato غذاهای ژاپنی سرو می کند و در کافه ی Diamond می توانید نوشیدنی سفارش دهید. ایستگاه مترو Smolenskaya حدود 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. از اینجا میدان Red و کاخ معروف کرملین تنها 10 دقیقه فاصله دارد. سرویس شاتل و ترانسفر فرودگاهی نیز در دسترس هستند.

ترانسفر فرودگاهی و خدمات تاکسی مانند صبحانه این هتل با پرداخت هزینه اضافه، برای شما مسافران مهیا می شود. برای خرید تور های مسکو یا بلیط ورودی جاذبه های آن، به میز پذیرش مراجعه کنید.

ورود به هتل گلدن رینگ مسکو از ساعت ۲ بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت ۱۲ ظهر اتاق خود را تحویل دهید. حیوانات نیز حق ورود به این هتل را ندارند. تمام امکانات رفاهی هتل، برای راحتی و آسایش شما فراهم شده است از جمله خدمات نگهبانی، وجود دستگاه ای تی ام و تبدیل ارز، خدمات خشکشویی، اتوکشی و نظافت، انبار چمدان و صندوق امانات می باشد.

اینترنت رایگان وای فای در تمام اتاق ها و در فضاهای عمومی هتل در دسترس همه قرار دارد. خدمات اتاق، نگهبانی و حتی ورود و خروج ، به صورت شبانه روزی ارائه می شود. در ضمن مرکز تجاری و امکاناتی شامل ۱۰ اتاق ملاقات و جلسات اداری از دیگر مزیت های این هتل می باشد.

بنابراین این هتل برای کسانی که به دلیل مشغله های کاری به شهر مسکو سفر می کنند، مکان مناسبی است. کارکنان هتل گلدن رینگ، به زبان های روسی،فرانسوی، آلمانی و انگلیسی صحبت می کنند.

باهم در میهن پست تصاویری از هتل گلدن رینگ Golden Ring را تماشا خواهیم کرد.

منبع: booking

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا