Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

مدل ارزان تر ایرپاد پرو ساخته خواهد شد

بنظر می رسد مدل ارزان تر ایرپاد پرو به زودی توسط کمپانی اپل ساخته می شود. البته این ایرپاد جدید با پسوند لایت به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

کاربران برای خرید ایرباد ساخت شرکت اپل باید از بین ایرپاد و ایرپاد پرو دست به انتخاب بزنند. ایرپاد پرو دارای قیمت گران تری است و امکانات بهترین نیز دارد. در این میان حالا وب سایت Digitimes گزارش داده که شرکت اپل تا ۶ ماه آینده محصول جدیدی به نام ایرپاد پرو لایت را روانه‌ بازار خواهد کرد. البته این ایرپاد جدید مدل ارزان تر ایرپاد پرو بوده و  بی شک دارای امکاناتی در حد مدل اصلی آن است.

مدل ارزان تر ایرپاد پرو

بر اساس این گزارش، ایرپاد پرو لایت یک ایرفون کاملا بی‌ سیم پایین‌ رده محسوب می‌ شود. در همین زمینه می‌توانیم به اظهارات تحلیلگر مشهور محصولات اپل، مینگ چی کو، اشاره کنیم که گفته اپل در نیمه نخست سال ۲۰۲۰ از هدفون بی‌ سیم جدیدی رونمایی خواهد کرد.

به همین خاطر شاید منظور آقای «کو» همین ایرپاد پرو‌ لایت باشد. البته در گزارش Digitimes آمده که ایرپاد پرو لایت یک محصول پایین‌ رده محسوب می‌ شود و طبق پیش‌ بینی «مینگ چی کو» این یک هدفون بالارده خواهد بود.

در این میان می‌ توانیم بگوییم که شاید منظور آقای «کو» هدفون مبتنی بر Beats Solo Pro ولی با برند اپل است و این احتمال هم وجود دارد که Digitimes به Powerbeats 4 اشاره دارد که در کدهای iOS هم مدارک مربوط به آن پیدا شده است.

طبق این گزارش منتشر شده، محصول مورد نظر با قیمت بین ایرپاد ۲ و ایرپاد‌ پرو‌ روانه‌ی بازار می‌ شود که به ترتیب ۱۵۹ و ۲۴۹ دلار قیمت دارند. اگر چه این موضوع فعلا در حد شایعه است، ولی در صورت صحت داشتن در اواسط سال جاری می‌ توانیم انتظار عرضه محصول موردنظر را داشته باشیم.

منبع: 9to5mac

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا