Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

هتل مرکیور تکسیم Mercure Taksim در شهر استانبول را تماشا کنید

هتل مرکیور تکسیم Mercure Taksim هتلی چهار ستاره در شهر استانبول است. این هتل با امکاناتی که دارد هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

موزه هنرهای مدرن استانبول ۱.۵ کیلومتر و مرکز کنفرانس Lutfi Kirdar حدود ۱.۹ کیلومتر از هتل مرکیور تکسیم Mercure Taksim فاصله دارند. بندر کشتی کاباتا در فاصله‌ی ۱۰دقیقه با هتل فاصله دارد و مهمانان میتوانند جزایر پرنس را ببینند. ایستگاه تراموا Kabatas، در فاصله ۵ دقیقه‌ای شما است، از دسترسی آسان به منطقه تاریخی Sultanahmet، در ۴.۸ کیلومتری هتل میتوانید دیدن فرمایید. فرودگاه آتاتورک ۲۱کیلومتر از هتل دور است.

میهمانان می‌توانند از صرف غذا در رستوران هتل لذت ببرند. همچنین این هتل یک تراس بار داشته که انواع نوشیدنی و اسنک در آن سرو شده و چشم‌اندازی زیبا رو به تنگه بسفروس ارائه می‌کند. تعداد اتاق های هتل ۱۳۷ عدد می باشد که دارای دکوراسیونی مدرن هستند . برخی از اتاق ها منظره ای به سوی دریا و برخی به سوی شهر استانبول دارند .

هتل مرکیور در منطقه ای آرام و با فاصله ی 10 دقیقه از میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار دارد. اتاق های این هتل همگی ضد صدا هستند و دارای تهویه کننده هوا ، تلویزیون ، تلفن ، کتری برقی ، مینی بار ، صندوق امانات و حمام اختصاصی می باشند.

برخی از اتاق ها نما به سوی دریا و برخی به سوی شهر دارند. کاخ دلماباچه در فاصله ده دقیقه پیاده از هتل قرار دارد. اینترنت Wi-Fi در هتل رایگان می باشد. در هتل مرکیور خدماتی نظیر خشکشویی و اتوکشی نیز ارائه می شود.

موزه هنرهای مدرن استانبول در فاصله 1.5 کیلومتری هتل قرار دارد و اسکله ی کاباتاش فقط ده دقیقه تا هتل فاصله دارد. ایستگاه ترم کاباتاش نیز در همین فاصله است و به راحتی از این ایستگاه می توانید به منطقه تاریخی سلطان احمد و جاذبه های دیدنی این منطقه بروید.

فرودگاه آتاتورک 21 کیلومتر از هتل فاصله دارد. بیوگلو برای افرادی که به شبگردی ، غذاخوردن و خرید کردن علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

باهم در میهن پست تصاویری از هتل مرکیور تکسیم Mercure Taksim شهر استانبول را تماشا خواهیم کرد.

منبع: accor

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا