Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسعلمی و فناوری

ساخت کالسکه حمل نوزاد بر روی چمدان مسافرتی + عکس

ساخت کالسکه حمل نوزاد بر روی چمدان مسافرتی به تازگی در یکی از شرکت های تولید لوازم مورد نیاز نوزاد تولید شده است . این کالسکه جدید که Born to Fly Baby نام دارد می تواند به سادگی از کودک شما روی چمدان محافظت کند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

سفر و اتفاقات غیر منتظره در آن به خودی خود می تواند استرس زا باشد . اما حضور یک نوزاد در کنار شما آن هم در یک سفر هوایی کار را سخت تر هم می کند . حالا کالسکه جدیدی به نام Born to Fly Baby ساخته شده که دارای بست های محکمی است و می تواند روی هر نوع چمدان دستی قرار گیرد .

ظاهر این کالسکه نوزاد همانند بقیه کریر های موجود در بازار است و به تنهایی نیز کاربرد خودش را دارد . وزن آن هم تنها یک کیلوگرم بوده که در هنگام نصب روی چمدان حامل فشار زیادی به آن نمی آورد .

اما بعد از امن بودن ، مهم ترین مسئله راحتی نوزاد در کالسکه است . Born to Fly Baby با تشک های نرم طوری طراحی شده که نوزاد می تواند به خوبی در آن احساس آرامش  کند .  همچنین قابلیت تنظیم صندلی نیز در این کالاسکه وجود دارد که والدین با کمک آن می توانند نوع موقعیت نوزاد را در حالت های نشسته و خوابیده تغییر دهند .

جالب است بدانید یک باتری قابل شارژ در پشت Born to Fly Baby  وجود دارد که می تواند گوشی های هوشمند را شارژ کند . همچنین فضایی برای قرار دادن کیف پول نیز درون این کالاسکه تعبیه شده . از دیگر ویژگی های خاص Born to Fly Baby نیز می توان به وجود کیسه ای برای پوشک های کثیف اشاره کرد .

نمونه های اولیه از این کالاسکه ساخته شده اما سازندگان آن برای تولید انبوه و عرضه هنوز نیازمند کمک هستند . آنها این پروژه را برای تامین سرمایه در وبسایت کیک استارتر به ثبت رسانده اند .

با هم در میهن پست تصاویری از کالسکه حمل نوزاد بر روی چمدان  را تماشا می کنیم.

 

منبع : newatlas

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا