Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

گوشی نوت ۷ سامسونگ در شبکه موبایل نیوزلند غیر فعال شد !

گوشی نوت ۷ سامسونگ به دنبال مشکل فنی که باعث آتش سوزی های مختلفی شد است این بار در شبکه موبایل نیوزلند غیر فعال شده و این کشور به تازگی قانونی را وضع کرده است که به وسیله آن دیگر امکان استفاده از گوشی هایی که خط تولیدشان متوقف می شود وجود ندارد . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

بنظر می رسد ضرر و زیانی که گوشی نوت ۷ سامسونگ به شرکت سامسونگ  و آبروی آن زده است پایان ناپذیر است  تا ده روز دیگر چند صد گوشی نوت ۷ که در نیوزلند هستند بصورت کامل غیر فعال خواهند شد . البته همانطور که در جریان هستید سامسونگ فراخوانی برای جمع آوری کامل این گوشی در سطح جهان داده است اما خب برخی هم از این گوشی راضی بوده و با آن مشکلی ندارند .

گوشی نوت ۷ سامسونگ یکی از لوکس ترین محصولات و البته کابوس آورترین محصول تاریخ کمپانی سامسونگ بوده است که در شرایط سخت رقابت این کمپانی با سایر تولید کنندگان گوشی های هوشمند جایگاه ، اعتبار و حتی ارزش سهامش را به پایین ترین قیاس خودر در تاریخ فعالیتش رسانه است.

گوشی نوت ۷ سامسونگ
گوشی نوت ۷ سامسونگ

در این میان روزهای گذشته قانون جدیدی در نیوزلند وضع شده که در آن هیچ کدام از کاربران گوشی های هوشمند اجازه ندارند از گوشی هایی استفاده کنند که خط تولیدشان متوقف شده است و این قانون تا ۱۰ روز دیگر در این کشور لازم الاجرا شده و این بدان معناست که دارندگان گوشی نوت ۷ سامسونگ تنها ده روز برای پس دادن گوشی هایشان به سامسونگ فرصت دارند .

پس از این مدت ده روزه گوشی ها دیگر نمی توانند به شبکه های تلفن همراه این کشور متصل شوند . پس از آن این گوشی ها مانند یک اسباب بازی شده و تنها با شبکه وای فای کار خواهند کرد . در بسیاری از کشور های پیشرفته این امکان وجود دارد که گوشی های مسروقه با این روش از کار بیوفتند و دیگر غیر قابل استفاده شوند .

گوشی نوت ۷ سامسونگ ابتدا در هنگام شارژ شدن منفجر شده و در آتش  خود می سوختند . سپس اخبار و ویدئو هایی منتشر شد که نشان می داد آن ها بصورت ناگهانی و بدون اینکه به وسیله چیزی تحریک شوند منفجر می شوند .اخبار این اتفاقات به سرعت در سراسر جهان پخش شد و میلیارد ها دلار به شرکت سامسونگ زیان وارد کرد.

منبع : engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا