گوناگون

سارق اینترنتی در چهارمحال و بختیاری دستگیر شد

رییس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارق اینترنتی که با سوء استفاده از اعتماد یکی از شهروندان و با برداشت غیرمجاز از حساب وی اقدام به خرید 250 شارژ تلفن همراه کرده بود خبر داد.

سرهنگ قاسم جعفریان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری- اظهارکرد: در پی دریافت یک فقره مرجوعه قضایی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی با اشاره به تجسس‌های فنی کارآگاهان پلیس فتا و بررسی‎های صورت گرفته در حساب بانکی شاکی، افزود: مبالغ برداشت شده از حساب مذکور به منظور خرید 250 شارژ تلفن همراه مورد استفاده قرار گرفته بود.

جعفریان خاطرنشان کرد: با انجام تحقیقات گسترده و شبانه روزی پلیس سرانجام متهم شناسایی و دستگیر شد.

به گفته وی، سارق پس از مواجه شدن با دلایل و شواهد به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شاکی و خرید شارژ تلفن همراه اعتراف کرد.

رییس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری در خصوص چگونگی دریافت اطلاعات شاکی اظهارکرد: متهم با سوء استفاده از اعتماد شاکی و با دریافت اطلاعات و رمز دوم حساب وی اقدام به سرقت کرده بود.

جعفریان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد از شهروندان خواست ضمن حفظ هوشیاری رمز عبور خود را به طور مرتب تغییر داده و هرگز آن را در اختیاری دیگران قرار ندهند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا