گوناگون

سالانه 65 هزار نفر در بیمارستان های استان قزوین بستری می شوند

81209878 5775800

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین که روز شنبه به ایرنا نمابر شده است دکتر ˈعلی اکبر زینالوˈ در دومین بازدید نظارتی از بیمارستان بوعلی سینا که در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت انجام شد، افزود: از مدیران مراکز و بیمارستان های تابعه خواسته شده است که تا سه ماه آینده تمام مشکلات و کمبودها را برای اجرای بهتر این طرح رفع کنند.

وی در این بازدید ضمن بررسی محتویات بسته ای که هنگام پذیرش تحویل بیمار می شود، اضافه کرد: علاوه بر افزایش کیفیت محتوای این بسته ها تاکید داریم لباسی که به بیمار ارایه می شود، مرتب و در شان او باشد و مدیران واحدها نیز مکلفند تا تجهیزات کامل و امکانات رفاهی مورد نظر در این طرح را برای بیماران مهیا کنند.

زینالو با اشاره به اینکه رفع مشکلات هتلینگ بیمارستان های دانشگاه با توجه به اعتبارات پرداخت شده انجام خواهد شد، ادامه داد: تلاش می شود با توجه به مقدار اعتبارات پرداختی به دانشگاه، کار مرمت بافت های فرسوده در این واحدها نیز انجام شود.

در پایان این بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین علاوه بر بررسی تعدادی از پرونده های بیماران بستری و ترخیص شده، اقدامات انجام گرفته و هزینه های پرداختی، با تعدادی از بیماران نیز درباره وضعیت موجود و میزان رضایت آنان گفت و گو کرد.

طرح تحول نظام سلامت مشتمل بر هفت بند می باشد که بازدیدهای دوره ای رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بیمارستان های استان در قالب بند هفتم با عنوان شیوه نامه نظارت بر حسن اجرای طرح انجام می شود.

7388/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا