گوناگون

سایت‌ها و وبلاگ‌های خبری بوشهر ساماندهی و نظارت شوند/ توزیع آگهی‌ها بدون تبعیض باشد

به گزارش خبرنگار مهر، قیصی‌زاده بعدازظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه اظهار داشت: باید بر ساختار سازی رسانه‌ها تاکید کرده و برای بهتر کردن ارزش خبری هر رسانه و ترویج فرهنگ رسانه‌ای آموزش‌های لازم را به خبرنگاران در سایت‌ها و مطبوعات داده شود.

مشاور استاندار بوشهر با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد ساماندهی سایت‌ها و وبلاگ‌های خبری در بوشهر را ساماندهی و نظارت کند تصریح کرد: اصحاب مطبوعات دوست دارند در فضایی شفاف فعالیت کرده و این مهم باید حتما پیگیری شود و خبرنگاران و تعداد رسانه‌ها ثبت شوند.

وی ادامه داد: نیروهای رسانه‌ای در استان بوشهر به دلیل مشکلات به عنوان روابط عمومی جذب اداره‌ها شده که این موضوع به رسانه‌ها و نشریات استان ضربه می‌زند.

قیصی‌زاده خاطرنشان کرد: باید برای توانمند سازی رسانه‌ها در زمینه فعالیت‌های آموزشی خبرنگاری کارهای مفیدی انجام داده لذا باید برای فعال کردن این حوزه اقدام کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: باید در زمینه دادن آگهی، پرداخت یارانه و اخبار به روز از نشریات فعال حمایت صورت گیرد و بین افراد تبعیضی قائل نشوید.

مشاور استاندار ادامه داد: تا به پای خود نایستید و احساس مسئولیت نکنید پیشرفت نخواهید کرد و باید برای موفق شدن به سمت حرفه ای شدن پیش بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا