گوناگون

ستادهماهنگی گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در استان مرکزی تشکیل شد

81139032 5651813

استاندار مرکزی عصر شنبه در نخستین نشست این ستاد، بر برگزاری با شکوه مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهور اسلامی در نقاط مختلف استان به ویژه اراک و خمین تاکید کرد.

ˈ محمد حسین مقیمیˈ افزود: دستگاههای اجرایی، کارخانه ها و شرکتها در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره ) مشارکت فعال داشته باشند.

وی گفت: اعزام زائران و برپایی مراسم در استان باید با شکوه تر از قبل و با حضور گسترده مردم انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی نیز گفت: ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) درتمامی شهرستانها ی استان تشکیل می شود.

ˈ شکرالله حسن بیگیˈ افزود: کمتیه های مختلف ستاد دهه فجر و ستادهای شهرستانی در دومین نشست ستاد استانی به ریاست استاندار، گزارش لازم ا ارائه می کنند.

وی گفت:هفت کمیته برای برگزاری هر چه بهتر مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام ( ره ) تشکیل شده تا این مراسم با شکوه تمام برگزار شود.

ˈ مهدی زندیه وکیلی ˈ معاون امور عمرانی استانداری مرکزی نیز بر مشارکت فعال تمامی دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: مشارکت در برنامه های ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام افتخاری است که همگان به دنبال آن هستند.

سردارˈمهدی صدیقی ˈ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: برای اعزام 20 هزار زائیر به مرقد مطهر امام راحل در تهران برنامه ریزی شده است.ک/2

559

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا