گوناگون

دستاوردهای سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان شمالی

81139063 5651841

ˈعلی اصغر بدیعی مقدمˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی مهمترین دستاوردهای سفر وزیر را اجرایی شدن مرحله نخست راه آهن مشهد- بجنورد- گرگان با اولویت قطعه بجنورد- مشهد، تکمیل طرح مطالعاتی مرحله دوم راه آهن جوین- اسفراین- بجنورد و آسفالت 300 کیلومتر راه روستایی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: همچنین وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خراسان شمالی قول ساخت 60 کیلومتر راه اصلی، تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی آشخانه تا خرداد امسال و تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان 220 تختخوابی شیروان را داد.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن برای رفع مشکل مسکن مهر استان نیز قرار شد تا قائم مقام وزیر راه و شهرسازی به این منطقه سفر کرده و پس از بررسی مشکلات، تکمیل این طرحها شتاب گیرد.

به گفته وی در بخش آسفالت راه روستایی به دلیل استانی شدن اعتبارات راه روستایی در بودجه سال جاری، وزیر راه و شهرسازی قول مساعد برای تامین قیر مورد نیاز را به استان داد که می تواند روند اجرای کار را سرعت بخشد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ما درخواست های دیگری نیز مبنی بر تسریع در ساخت کنارگذر شمالی با تامین به موقع اعتبار مورد نیاز را دادیم که به تایید وزیر رسید.

بدیعی مقدم اظهار کرد: در مجموع نتایج خوبی از سفر وزیر راه و شهرسازی نصیب استان شده که باید با ارایه مستندات این مصوبات به وزارت راه و شهرسازی، پیگیر اعتبار مورد نیاز آن باشیم.

وی در مورد تکمیل طرح توسعه فرودگاه بجنورد نیز گفت: در بازدید وزیر راه و شهرسازی از طرح توسعه فرودگاه، دستور لازم برای تسریع در کار داده شد و با اعتبار 240 میلیارد ریالی تخصیصی امسال به نظر می رسد این طرح در سال جاری به اتمام برسد.

وزیر راه و شهرسازی پنجشنبه چهارم اردیبهشت به استان خراسان شمالی سفر کرد. ک/3

2712/626

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا