گوناگون

اتاق بازرگانی فارس، پارسال میزبان 10هیات تجاری و کنسولی خارجی بود

81139045 5651826

ˈفریدون فرقانیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این هیاتها اغلب از کشورهای اسیایی و اروپایی بودند، افزود: در سفر هیاتهای تجاری بیشتر مباحث مربوط به معرفی فرصت های مختلف سرمایه گذاری و مزیت های استان فارس بود.

وی بدون نام بردن از کشور خاصی اضافه کرد: در مدت یاد شده در سفرهایی که پذیرای هیاتهای سفارتخانه های مختلف بودیم، مباحث مربوط به روانسازی صدور ویزا برای فعالان اقتصادی مورد بررسی قرار می گرفت.

او اظهار کرد: تمام تلاش اتاق بازرگانی فارس این است که از هر فرصتی برای دعوت از هیاتهای تجاری کشورهای خارجی در جهت معرفی فرصت های سرمایه گذاری فارس استفاده کند.

فرقانی با اشاره به بهبود شرایط برای برقراری ارتباط بیشتر با هیاتهای تجاری کشورهای مختلف از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گفت: بی تردید هر کدام از اعضای هیاتهایی که به استان دعوت می شوند می توانند بعنوان یک سفیر، ویژگی ها و فرصت های موجود در فارس را به کشور خود معرفی کنند.

وی اظهار کرد: این اتاق در سالجاری نیز از حضور هیاتهای تجاری و بازرگانی دیگر کشورها استقبال خواهد کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: یکی از اقدامات موثر اتاق بازرگانی فارس، تلاش برای اختصاص یک هواپیمای باری به منظور حمل و نقل کالا به دیگر کشورها بود که این مهم با اختصاص یک هواپیما باری به این امر از سوی شرکت هواپیمایی آسمان محقق شد.

فرقانی افزود: با راه اندازی این پرواز، صادرکنندگان میوه و تره بار می توانند اقلام صادراتی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای کمتر به کشورهای مقصد صادر کنند.ک/3

678/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا