گوناگون

سرقت بیشترین میزان پرونده های قضایی در نوشهر را تشکیل می دهد

81215950 5786467

به گزارش ایرنا، ˈکیومرث حمزه صورتیˈ روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه، با اشاره به گردشگر پذیر بودن این شهرستان، افزود: برغم مزیت مناسبی که گردشگری برای منطقه فراهم آورده است، برخی از افراد با هدف سودجویی مرتکب جرم می شوند و در این راستا امنیت و آسایش عمومی جامعه را مختل می کنند.

وی تصریح کرد: براساس قانون دادسراها از تمامی ظرفیت های قانونی برای برخورد با مجرمان استفاده خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان با افرادهنجارشکن که حدود الهی را زیر پا گذاشته و حرمت ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند، بدون درنگ در چارچوب قانون کیفری برخورد قاطع خواهد شد.

دادستان نوشهر همچنین آتش سوزی ویلا در نوشهر را مهم ترین عمل مجرمانه یک سال اخیر در این شهرستان عنوان کرد و گفت: فروردین امسال در روستای ˈ دزدک ˈ نوشهر فردی از روی عمد اقدام به آتش زدن ویلا نمود که درآن حادثه چهار نفر جان خود را از دست دادند و دستگاه قضایی نیز توانست در کمتر از دو هفته با بررسی و تکمیل پرونده آن را به دادگاه کیفری استان معرفی کند.

وی با اشاره به عملکرد یک ساله این مجموعه، افزود: شش هزار و 268 فقره پرونده ها ازهشت هزار و 729 فقره پرونده وارده مختومه شد و سه هزار و 548 فقره پرونده موجود در حال بررسی است.

ˈحمزه صورتیˈ نقش و جایگاه دستگاه قضایی در جامعه را مهم دانست و افزود: لازمه تامین امنیت، نظم و آرامش و آسایش عمومی، احترام همه اقشار جامعه به قوانین است.ک/3

1295/1535/608

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا