گوناگون

سرمایه‌گذاران قطری از ظرفیت‌های اقتصادی بوشهر بازدید می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مختاری عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی از ویژگی‌های استان بوشهر در زمینه اقتصادی و بازرگانی، اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های عظیمی در بخش‌های مختلف است که زمینه مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران است.

وی بر لزوم معرفی ظرفیت‌های بوشهر به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به ویژه سرمایه‌گذاران خارجی تاکید کرد و افزود: باید بسته‌های مناسبی بدین منظور طراحی شود و ظرفیت‌های بوشهر به خوبی برای سرمایه‌گذاران معرفی شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با اشاره به سفر سرمایه‌گذاران قطری به استان بوشهر تصریح کرد: این هیئت فردا به بوشهر خواهند آمد و از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری بوشهر بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه دو نفر از مقامات ارشد مناطق ویژه اقتصادی کشور این هیئت را همراهی خواهند کرد، ادامه داد: بوشهر ظرفیت‌های ممتازی دارد که می‌تواند هر سرمایه‌گذاری را به سوی خود بکشاند.

مختاری با اشاره به برگزاری نشست سرمایه‌گذاران قطر با استاندار بوشهر، ادامه داد: بررسی راه‌های توسعه تجاری کشور قطر با استان بوشهر از جمله برنامه‌های سفر هیئت قطری به بوشهر است.

وی به مرز طولانی استان بوشهر با خلیج فارس اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مهمترین و با ارزش‌ترین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان بوشهر داشتن این سواحل است و منابع عظیم دیگری در استان نیز وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا