گوناگون

طلایی: فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان منتقل شود

81183918 5730501

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مرتضی طلایی در همایش بزرگ جانباران 70 درصدی شهر تهران افزود : حفظ فرهنگ ایثارو شهادت و ارزش های دفاع مقدس یک ارزش مقدس است و برای پاسداری از فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس باید این فرهنگ ارزشمند به نسل جوان منتقل شود .

وی با بیان اینکه نسل جوان انقلاب روزهای سخت انقلاب و دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده است نباید انتظار از آنان داشت افزود : معرفی و ارائه مناسب تجربه های نسل اول انقلاب در آن دوران سخت می تواند جوانان را متحول کند .

نایب رییس شورای اسلامی شهرتهران افزود : در دوران دفاع مقدس خداوند متعال ما را بارها امتحان کرد و مصداق این امتحانات الهی در عملیات کربلای 4 و 5 به روشنی قابل مشاهده است .

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان درس های عملیات کربلای چهار افزود : سرنوشت این عملیات برای ما بسیار مهم بود بطوری که سرنوشت جنگ در این عملیات تعیین می شد اما بدلیل اینکه در نزد خداوند ما به خود باوری و بینش کاملی نزد خداوند نرسیدیم خداوند متعال سرنوشت پیروزی ما را به عملیات کربلای 5 منتقل کرد .

وی اضافه کرد : پس از 10 روز از عملیات کربلای 4 در عملیات کربلای 5 رزمندگان با اتحاد و همدلی نزد خداوند به پیروزی قابل قبولی رسیدند و این پیروزی برای ما پیام داشت که خدا و نصرت الهی را فراموش نکنیم .

تهرام/1109/7243/564

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا