Mihanpostدسته‌بندی نشدهورزشی

حسادت روزنامه های فوتبالی به انتقال سعید معروف تیم به زنیت کازان

به گزارش میهن پست – با توجه به انتقال رسمی سعید معروف کاپیتان چیره دست تیم ملی کشورمان به زنیت کازان روسیه انتظار داشتیم در دکه های روزنامه فروشی سر تیتر صفحه اول روزنامه ها را با عکس سعید معروف و خبر انتقال آن ببینیم…

اما طبق معمول روزنامه های ورزشی و یا بهتر بگوییم«روزنامه های فوتبالی»که مدعی دفاع از ورزشی ملی و ورزشکاران خوش نام و با استعداد هستند این روزها از پوشش لازم و کافی خبر پیوستن سعید معروف به تیم زنیت کازان روسیه سر باز زدند و باز هم طبق معمول شاهد و ناظر تصاویر بازیکن ها و اخبار بی کیفیت فوتبال ایران بودیم.

این برای اولین بار نیست که روزنامه های سراسری ورزشی و غیر ورزشی به اعتبارات و افتخارات دیگر رشته های ورزشی به چشم حسادت و کوچک بینی نگاه می کنند ، انگار تصویر صفحه نخست روزنامه ها ورزشی ایران باید هر روز پر باشد از عکس بازیکن فوتبال ۲۲ ساله با رقم قراردادهای میلیاردی ، در حالی که نه سودی چندانی برای کشورمان داشته و نه سودی برای مردم سرزمینمان. بهتر است یاد بگیریم امثال بهداد سلیمی ها، سعید معروف ها و حمید سوریان ها افتخار و اعتبار این سرزمین هستند و مردم هم دلخوشند به نام و اعتبار این بزرگمردان.
اما هیچگاه برخی از روزنامه های کشور که ادعای ورزشی بودن را دارند در بعضی از موارد که بایستی به موضوعات مهمی که برای ورزش و کشور سربلندی و سرافرازی میآورد بپردازند ، ورزشی عمل نکرده و همیشه در خدمت فوتبالی بوده اند که ضرر آن همواره بیشتر از فایده هایش برای مردم و جامعه ورزشی بوده است.
اگرچه شاید گوش هایی شنوای یارای شنیدن این مباحث را ندارند اما لازم است بدانیم انتقال سعید معروف به زنیت کازان یک اعتبار و افتخار برای ورزش ایران است و روزنامه های ورزشی و آن هایی که هر روز به سرفصل هایی از ورزش کشور می پردازند باید مطابق رسالت خبری خود ورزشی عمل کنند و هیچگاه یادشان نرود فوتبال پرستی بی موردشان مورد لطف مردم قرار نمی گیرد ولی این معروف ها هستند که مورد لطف مردمند؟ چه با تیتر اول چه بدون تیتر.

رحمانی فرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا