Mihanpostپیشنهاد سردبیرگردشگری

سفر به مسجد نصیرالملک شیراز به روایت تصویر

سفر به مسجد نصیرالملک جواهری دیدنی در شهر شیراز که هر گردشگری را محو تماشای خود می کند. برای تماشای تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

مسجد نصیرالملک شیراز یا همان مسجد صورتی، در محله گود عریان واقع شده است. محله گود عریان را محله اسحاق بیگ می نامیدند که در جنوب خیابان لطف علی خان زند قرار دارد. جایی نزدیک شاه چراغ و در کوی نصیرالملک. یادگار دیدنی از عصر قجر با شهرت بین المللی که فشن بلاگرها و توریسم بلاگرها با جادوی هشتگ ها و اینستاگرام، آن را محبوب کردند. ۱۵ اردیبهشت ماه به نام روز شیراز نامگذاری شده (اسامی دیگری نظیر بهاربند، گاهنبار میدیوزرم و جشن میانه نیز دارد) است و به همین بهانه نگاهی خواهیم داشت به عکس های رنگی توریست ها در مسجد نصیرالملک.

این قدرت هشتگ و فشن توریسم است که سبب شده تا ده ها هزار گردشگر داخلی و خارجی، این نقطه دیدنی را به اطلاع میلیون ها گردشگر در سراسر جهان برسانند.

اگر در ایرانگردی خود، عازم دیدار یکی از بناهای تاریخی و گردشگری کشور شدید، حتما تصاویر خود را روی هشتگ و لینک لوکیشن آن مقصدگردشگری تگ کنید تا دیگران نیز از تصاویر ایرانگردی شما مطلع شوند که عاملی برای تبلیغ صنعت گردشگری ایران است.

مسجد نصیر الملک شیراز ، یکی از مقصدهای دیدنی برای گردشگران مذهبی و هم چنین عاشقان گردشگری مد است.

هزاران بانوی ایرانی و هم چنین غیر ایرانی در سال های اخیر، رهسپار مسجد صورتی شیراز شدند تا در زمان انعکاس نور روی ارسی های رنگارنگ مسجد، با روسری و شال و لباس های تور دار بلند، تصاویری خاطره انگیز را ثبت کنند و تصاویری پر لایک را در اینستاگرامشان به اشتراک بگذارند.

اگر نوروز عازم شیراز هستید، سری به مسجد نصیرالملک بزنید و شال رنگی هم که هم طرح و هم نقش کاشی ها و معماری زیبای این مسجد تاریخی باشد نیز فراموش نکنید.

باهم در میهن پست سفر به مسجد نصیرالملک را به روایت تصویر تجربه خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا