گوناگون

سفر سفیر اتریش به خرم‌آباد

مسئول امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد گفت: سفیر اتریش در تهران، به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد به شهرستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان،«سمیه حقیقت‎منش» در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های امور بین‌الملل اتاق برای گسترش مناسبات تجاری اقتصادی با کشورهای خارجی و اهمیت آن، افزود: برای سفر دو روزه فردریش اشتیفت به خرم‌آباد هماهنگی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این سفر گئورگ واین گارتنز رایزن اقتصادی سفارت اتریش نیز حضور دارد، در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سفر اظهارکرد: سفیر اتریش عصر روز یکشنبه چهارم آبان‌ماه وارد خرم‌آباد می‌شود که بازدید از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک برای همین روز پیش‌بینی شده است.

مسئول امور بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد تصریح کرد: دیدار با رئیس اتاق خرم‌آباد و فعالان اقتصادی استان، ملاقات با نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد هم‌چنین دیدار با شهردار خرم‌آباد از برنامه‌هایی است که برای دوشنبه پنجم آبان‌ماه تدارک دیده شده است.

حقیقت‌منش تصریح کرد: ملاقات با استاندار لرستان و بازدید از دو واحد تولیدی در مرکز استان هم از برنامه‌های مهمی است که برای روز پایانی این سفر برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: عصر روز سه‌شنبه با پایان یافتن برنامه‌های این سفر، فردریش اشتیفت خرم‌آباد را به مقصد تهران ترک می‌کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا