گوناگون

سلامت به عنوان اولویت نخست دولت یازدهم،رضایت مردم را بوجود آورده است

81223943 5800152

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بیمه سلامت مازندران ˈ رسول ظفرمندˈ چهارشنبه شب در گزارشی افزود: با تلاش های سازمان بیمه سلامت ،به عنوان خریدار خدمات سلامت و توجه دولت و شخص رییس جمهوری ، سلامت به عنوان اولویت نخست دولت درآمد .

وی افزود : در همین راستا در پایان سال 92 ، اداره کل بیمه سلامت مازندران هیچگونه بدهی به موسسات درمانی طرف قرارداد نداشته که این امر سبب ایجاد انگیزه و محرکی شده تا موسسات درمانی در ارائه خدمات خود به بیمه شدگان تجدید نظر کنند و خدمات به موقع و باکیفیت ارایه شود .

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت تمام تلاش خود را معطوف به فرمایش مقام عظمای ولایت مبنی بر ˈ ما می خواهیم اگر کسی در خانواده ای مریض شد آن خانواده بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد ˈ گفت : با اجرای پوشش بیمه سلامت همگانی و حرکت در مسیر تحول در نظام سلامت ، سعی شده است تا دغدغه مردم در دریافت خدمات درمانی بسیار کمتر شود.

ظفرمند با اشاره به اینکه صد درصد هزینه داروهای مورد نیاز در شیمی درمانی توسط این سازمان پرداخت می شود ، افزود : در بخش بیماران خاص نیز تا پایان سال گذشته بیش از134میلیارد و 834 میلیون ریال بابت هزینه درمان بیماران به موسسات درمانی پرداخت شده است .

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان سال و در راستای افزایش سطح دسترسی به خدمات مورد نیاز بیمه شدگان ، با بیش از 60 دفتر پیشخوان دولت در استان قرارداد منعقد شود تا تحویل دفترچه با سهولت بیشتری انجام شود.

مازندران سه میلیون 170هزار نفر جمعیت دارد.ک/1

2585

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا