گوناگون

سلامت روانی در جامعه موجب کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود

81233050 5815590

ˈناصر محمودی فردˈ پنجشنبه شب در مراسم جشن حمایت (گلریزان) که با حضور مسوولان شهرستانی و شهری و همچنین خیرین دماوند در تالار پذیرایی ˈعقیقˈ برگزار شد، اظهار کرد: تامین آرامش و آسایش خانواده ها به لحاظ روانی و اجتماعی، موجب ثبات بخشی در جامعه می شود.

وی با بیان اینکه تحقق حس آرامش در بین خانواده ها، موجب پویایی شهر می شود، خاطرنشان کرد: ایجاد ثبات در جامعه می تواند مبنایی برای معیارهای اخلاقی جامعه باشد و همین امر ضامن سلامت جامعه است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند بیان کرد: سلامت روحی و روانی در جامعه بر کاهش جرائم و جلوگیری از تجاوز به دیگر خانواده ها موثر است که در این میان نقش همگان در تحقق این مقوله بسیار مهم می باشد.

این مقام مسوول نقش دستگاه های نظارتی را در این زمینه تاثیرگذار دانست و گفت: افزایش جرائم علاوه بر آسیب رساندن به فرد، خانواده های آنان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و این اتفاق خود عاملی برای ایجاد ناهنجاری های اجتماعی است.

محمودی فرد ادامه داد: در این راستا ثبات بخشیدن در معیارهای ارزشی جامعه و کمک به خانواده های آسیب پذیر از جمله موضوعات مورد توجه در مقابله با ناهنجاری ها است.

فرماندار دماوند جشن حمایت را در تحقق ثبات روانی و اجتماعی جامعه موثر دانست و گفت: جشن گلریزان از جمله مراسم های ارزشمندی است که افراد به صورت خودجوش به خانواده های نیازمند و آسیب پذیر کمک می کنند که اگر چه مبنا و پایه مشخصی از نظر مالی ندارد ولی اقدام خیرخواهانه آن بسیار ارزشمند است.

تهرام/7246/ 699

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا