گوناگون

سمپوزیسیوم بین المللی طراحی برای استان اردبیل تعریف شود

خسرو حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: استان اردبیل به واسطه آثار غنی طراحی در حوزه هنرهای تجشمی در سطح کشور شناخته شده است و به همین دلیل چنین تشکلی می تواند فعالیت مطلوبی در استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته نسبت به استعدادهای هنرهای تجسمی استان بی توجهی شده است، اضافه کرد: باید زمینه شکوفایی این استعدادها به ویژه در مجامع ملی و بین المللی فراهم شود.

به گفته حیدری این استان حتی توان برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی ویژه جوانان را دارا است و بارها این پیشنهاد به نهادهای هنری وزرات ارشاد اعلام شده است.

دبیر انجمن هنرهای تجسمی تصریح کرد: با وجود اینکه جشنواره جوانان در راستای آشنایی این گروه سنی با پتانسیل استان های مختلف آغاز به کار کرده است، امروز عملا شش سال است که در استان گلستان برگزار می شود.

وی یادآور شد: استان اردبیل 13 امین دوره برگزاری این جشنواره را به نحو مطلوب پیاده کرد و در صورت پذیرش نهادهای مسئول بار دیگر می تواند میزبانی مطلوبی داشته باشد.

وی همچنین خواستار حضور اساتید مجرب در کارگاه های آموزشی استان شد و بیان داشت: آموزش رکن هنرهای تجسمی است و روند آن باید رو به رشد باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا