گوناگون

جوان نردبان رشد و پیشرفت بین المللی کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ 2 منصور خمری، شام سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت:  نسل جوان همیشه به دنبال الگوی مناسب بوده که این الگوی کامل  جامع حضرت علی اکبر (ع) و شبیه ترین جوان به پیامبر اسلام (ص) است.

وی در ارتباط با شخصیت حضرت علی اکبر (ع) عنوان داشت: حضرت علی اکبر (ع) جوانی سرشار از پاکی ، صداقت و جوانمردی و پرورشیافته در دامن سرور سالار شهیدان امام حسین (ع) بوده و بهترین الگو برای شما جوانان فهیم است.

وی  دوران جوانی را ارزنده ترین دوران زندگی دانست و بیان کرد: جوانی دوران درخشندگی و بالندگی است چون در هر کشور جوان سرمایه عظیم اجتماعی و ملی کشور و نردبان رشد و تعالی در سطح داخلی منطقه ای و بین المللی است.

امیر خمری ادامه داد: جوانی مرحله شکفتن ، کشف کردن ، پیمودن است، یعنی تولد دوباره انسان در مسجد جدید، و به دوش گرفتن بار تکلیف الهی نعمت های بیشماری که خداوند به انسانها ارزانی داشته است.

ارشد آجا افزود: جوانی دوران احساس و شیرین و پر مخاطره ای است که اگر انسان مسیر درست را پیدا کند و با الگو گیری درست قطعا به مراتب بالای عقلانیت ، تذهیب نفس و رشد تعالی می رسد ولی اگر الگوی بد انتخاب کنیم نشانه های انحراف و انحطاط فکری و افزایش هوسهای زود گذر باعث گرفتن شور نشاط و پویایی از جوانان می شود .

در پایان از تعدادی سربازان جوان تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا