گوناگون

سه‌هزار دانش‌آموز بوشهری در مرمت و بازسازی مدارس مشارکت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر حصیری عصر یکشنبه در نشست ستاد اردوهای هجرت3  استان بوشهر به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: امام(ره) فرمود فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش ها بود و این جمله بیانگر اهمیت این کار بزرگ است.

وی بر لزوم حرکت در مسیر انقلاب و راه شهدا تاکید کرد و ادامه داد: وظیفه ما و مردم این است که بتوانند چیزی که باعث شد بعد از چندین ماه خرمشهر آزاد شود و ایران در مقابل جهان مقاومت کند حفاظت کنند.

IMG21561052

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی خاطرنشان ساخت: وظیفه ما به عنوان معلم این است که این مساله را ترویج دهیم.

وی اضافه کرد: خوشحالیم که خود را به عنوان مجری برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی می‌بینیم و همین جا اعلام می کنیم که ما برای پیشبرد اجرای برنامه های بسیج در همه حال حاضر هستیم.

حصیری در ادامه با اشاره به اهمیت بسیار بالای برگزاری این اردوها اظهار داشت: این طرح‌ها از سال‌های گذشته نیز با شور خاصی برگزار شده است و شاهد اثرگذاری آن هستیم.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به میزان حضور دانش‌اموزان در این طرح، ادامه داد: سه هزار دانش‌آموز بوشهری در مرمت و بازسازی مدارس مشارکت می‌کنند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا