گوناگون

سه شهرک صنعتی اردبیل به بخش خصوصی واگذار شد

81173800 5712442

به گزارش ایرنا ، ابراهیم فریدی روز پنجشنبه در بازدید از شهرک صنعتی شماره دو اردبیل افزود: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی و با هدف مشارکت بخش خصوصی اداره امورات سه شهرک صنعتی شماره دو اردبیل ، پارس آباد و خلخال به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی گفت: در این شهرک ها امکانات زیربنایی تکمیل شده و تمام امورات مربوط به اداره ، حفظ و نگهداری از تاسیسات ، امور زیر بنایی و فضای سبز آن به صاحبان صنایع در قالب شرکت خدماتی واگذار شده و شرکت شهرک های صنعتی اردبیل نیز به تمام فعالیت های این شرکت های خدماتی نظارت می کند.

وی بیان کرد: با واگذاری مدیریت این شهرک ها به بخش خصوص حضور واحدهای صنعتی و تولیدی در تصمیم گیری برای اداره امورات شهرک ها نسبت به گذشته پر رنگ تر شده و حس تعاون و همکاری بین واحدهای صنعتی افزایش یافته است.

فریدی افزود: در شهرک های صنعتی شماره یک اردبیل ، مشگین شهر و ناحیه صنعتی

نوجه ده انتخابات برگزار و اعضای هیات مدیره مشخص شده و از این تعداد مراحل ثبت شرکت خدماتی شهرک صنعتی مشگین شهر به اتمام رسیده و بقیه در مرحله ثبت شرکت خدماتی هستند.

در اجرای اصل خصوصی سازی حفاظت از تمام تاسیسات از جمله ساختمان ، ماشین آتش نشانی ، تصفیه خانه فاضلاب و زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی به عهده شرکت خدماتی است.

8124/530

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا