گوناگون

استاندار کرمانشاه: از طرح های اشتغالزا حمایت می کنیم

81173808 5712520

به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی روز پنجشنبه در بازدید از شهرک صنعتی کرمانشاه افزود: از سرمایه گذاران و کارآفرینان صنعتی می خواهیم که استان کرمانشاه را برای سرمایه گذاری و ایجاد طرح های صنعتی خود انتخاب کنند زیرا این استان ظرفیت ها و مزیت های مناسبی برای توسعه صنعت دارد.

وی هدف از بازدید از طرح های صنعتی را حل مشکل این واحدها و تسریع در روند اجرایی آنها در صورت داشتن طرح توسعه عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم که طرح های صنعتی در استان فعال و پویا شوند زیرا چنین طرح هایی اشتغال جوانان را به دنبال دارند.

رضایی بابادی اظهار کرد: در بازدید از طرح های صنعتی که مدیران بانک ها و برخی از مدیران اجرایی مرتبط با موضوع حضور دارند از مسوولین ذیربط می خواهیم نهایت تلاش خود را برای حل مشکل واحدهای صنعتی بکار گیرند.

وی اظهار داشت: سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید را در استان به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و توسعه سرمایه گذاری و حمایت از کارآفرینان دنبال می کنیم.

پس از بازدید استاندار از طرح های صنعتی، جلسه ستاد تسهیل واحدهای صنعتی در شرکت غرب کارتن برگزار شد و در این جلسه به بیش از 21 واحد صنعتی مشکل دار رسیدگی شد و دستور لازم برای حل مشکل این واحدها از سوی استاندار کرمانشاه صادر شد.

شرکت های گل افشان دالاهو بسته بندی انواع لبنیات، پارس پاژنگ تولید پروفیل، صنعت گستر تولید شاسی نیسان، مهرکام پارس تولید قطعات خودرو، شرکت بتی فرمان غرب تولید بتن آماده، پالایش ماد تولید هیدروکربن بنزین و گازوییل، گروه تولیدی پاک آرین تولید خوراک دام، طیور و آبزیان، غرب کارتن تولید انواع کارتن و شرکت کرپ ناز تولید انواع نخ و پارچه از جمله طرح هایی بودند که مورد بازدید استاندار قرار گرفت.

567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا