گوناگون

بهره وری مناسب راهکار اخذ نتیجه مطلوب از منابع محدود در شرایط کنونی است

81173815 5712461

نادرصفرزاده روز پنجشنبه در یک گفت و گوی خبری که به مناسبت روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف انجام شد، افزود: محدودیت منابع در دنیای امروز وجود دارد و ما باید با این محدودیت موجود، بیشترین کارایی و مطلوبترین نتیجه را ارائه دهیم و در این راه، چاره ای جز بهره وری نداریم.

وی با انتقاد از نگاه موجود در جامعه در خصوص متولی بودن یک سازمان و یا ارگان در خصوص بهره وری اضافه کرد: تمامی ارکان جامعه شامل فرد، خانواده، نهادها، دستگاههای اجرایی متولیان بهره وری در جامعه هستند که در صورت احساس مسئولیت همگان، می توان در راستای ارتقای بهره وری در جامعه گام برداشت.

وی اظهار کرد: متاسفانه جامعه ما به یک جامعه مصرفی تبدیل شده که باید این وضعیت را تغییر دهیم و به سمت اصلاح نگرش ها حرکت کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی فرهنگ سازی را مهمترین عامل در نهادینه شدن فرهنگ بهره وری در کشور عنوان کرد و ادامه داد: بهره وری به معنای بیشترین استفاده از منابع با صرف کمترین انرژی و هزینه است که باید همگان با تکیه بر این اصل، بهره وری را مد نظر خود قرار دهند.

صفرزاده در بخش دیگری، از تصمیم کارگروه دفاتر پیشخوان دولت برای برون سپاری یک هزار خدمت دولتی به دفاتر پیشخوان دولت خبر داد و افزود: رشد و گسترش فناوری اطلاعات، زمینه ساز استفاده بیشتر از این فناوری برای ارتقای بهره وری در جامعه امروز است که نباید از آن غفلت کنیم تا بتوانیم سرعت و کارایی فعالیت ها را روز به روز افزایش دهیم.

اول خرداد ماه روز ملی بهره وری و بهینه سازی مصرف نامگذاری شده که در سالهای گذشته، عملا کار خاصی در این خصوص صورت نگرفته است.

8136/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا