گوناگون

سه هزار شهروند و گردشگر برخوان گسترده رمضان در کیش گردهم آمدند

81224932 5801840

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم که با استقبال گسترده روزه داران درنوارسیاحتی جزیره ، حدفاصل میدان ساحل تا سه راه پردیس برگزارشد شهروندان و گردشگران همچون خانواده ای بزرگ گردهم آمدند و لحظاتی به یاد ماندنی و معنوی ازبا هم بودن را به خاطر سپردند.

قائم مقام و معاون هماهنگی امور مناطق آزاد کشور که به همراه مدیران و مسوولان دراین مراسم حضور یافته بود با مثبت ارزیابی کردن تغییرات اخیر در جزیره کیش گفت :افزایش ساخت وساز، زیباترشدن فضاهای شهری نشان دهنده تلاش مداوم مسئولان این جزیره درمسیر توسعه وتحول در جزیره کیش است .

محمد سعیدی کیا افزود : ابتکار برپایی این مراسم از سوی منطقه آزاد کیش و حضور مسوولان در کنار مردم درفضایی ساده و صمیمی نمونه بارزی از احترام و اعتماد به مردم است .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز حضور شهروندان و گردشگران داخلی وخارجی برسر یک سفره افطا ر را تصویری زیبای از برادری وهمدلی مسلمانان درماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت : رضایت روزه داران از افطار درکنارهم و درخیابانهای شهر علاوه برایجاد حس خوب باهم بودن وافزایش روحیه شادی ونشاط، آیینهای زیبای این ماه مبارک را نیز ترویج می کند.

علی اصغر مونسان با اشاره به سنت ها و آیینهای زیبای این ماه مبارک وتاکید بزرگان دین برای زنده نگه داشتن سنت حسنه افطاری افزود: فضای روحانی حاکم براین مراسم، خاطره زیبای ماه مبارک رمضان را درذهن ساکنان وگردشگران داخلی وحتی خارجی جزیره کیش به یادگار می گذارد.

دراین مراسم گردشگرانی از عراق ، امارات ، تایلند ،فیلیپین ودیگر کشورها حضور داشتند .

این مراسم به همت شرکت سرمایه گذاری وتوسعه کیش ، معاونت فرهنگی واجتماعی وامورزنان سازمان منطقه آزاد کیش وبانوان کارآفرین برگزارشد.

1641/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا