Mihanpostپیشنهاد سردبیررپرتاژ

سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم + راه قبولی در امتحان عملی و تئوری رانندگی !

در ابتدا می توانید با کلیک بر روی ( سوالات آیین نامه ) رانندگی به راحتی فایل تمرینی سوالات آیین نامه را به صورت رایگان دانلود و دریافت کنید .اما در این مقاله می خواهیم چه نکاتی را بررسی کنیم ؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی هزینه گواهینامه رانندگی و راه های قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی تئوری و عملی بپردازیم .
همچنین شما می توانید از سوالات آیین نامه تمرینی در سایت گواهیران استفاده کنید . با ما همراه باشید .

شرایط ثبت نام در آموزشگاه رانندگی چیست ؟

برای اینکه بخواهید رانندگی کنید باید حتما گواهینامه رانندگی معتبر داشته باشید و برای اینکار باید حتما قوانین رانندگی را به صورت تئوری و عملی یاد بگیرید .

اما شرایط شما برای اینکه بتوانید در آموزشگاه رانندگی فعالیت کنید بسیار بسیار مهم است و اگر یکی از شرایط را نداشته باشید امکان گرفتن گواهینامه رانندگی برای شما به ۰ خواهد رسید و باید صبر کنید تا شرایط شما برای اقدام در این زمینه مساعد بشود .

سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم 3

اما بیایید شرایط گرفتن گواهینامه رانندگی را با هم بررسی کنیم :

۱ – ۱۸ سالتان شده باشد
۲ – به تایید پزشک مورد تایید آموزشگاه رسیده باشید
۳ – هزینه گواهینامه رانندگی را بپردازید

بله این ۳ شرط اصلی در زمینه گرفتن گواهینامه رانندگی در ایران است و برای اینکه بتوانید در این راه موفق شوید باید تمامی ۳ شرط اصلی را داشته باشید .

بیایید با هم به بررسی شرط آخر یعنی هزینه گواهینامه رانندگی در ایران بپردازیم !!! پس با ما همراه باشید …

هزینه گواهینامه رانندگی چیست ؟

هزینه گواهینامه رانندگی در ایران هر ساله دستخوش تغییرات زیادی می شود طوری که در سال ۱۳۹۰ هزینه گرفتن گواهینامه رانندگی ۱۵۰٫۰۰۰ تومان بود و در سال ۱۴۰۰ حدودا ۱٫۶۵۰٫۰۰۰ تومان شده است .

این تغییرات می تواند در دهه بعد بسیار زیاد تر شده باشد پس اگر شرایط ثبت نام برای گواهینامه رانندگی را دارید حتما و قطعا سریعتر اقدام کنید . گواهینامه رانندگی شما بسیار برای شما مهم است و هر کسی باید حتما گواهینامه رانندگی داشته باشد حتی اگر بخواهید از ایران مهاجرت هم کنید باز هم به کارتان می آید .

شما می توانید گواهینامه رانندگی خود را به راحتی بین المللی کرده و در تمامی کشور های جهان بدون مشکل رانندگی کنید  . با مراجعه به سایت گواهیران می توانید از آخرین قوانین رانندگی در تمامی کشور های جهان مطلع شوید البته که می توانید هزینه گواهینامه رانندگی را به صورت آپدیت ماهانه مشاهده کنید .

 

آزمون آیین نامه رانندگی تئوری چیست ؟

سوال بسیاری پرسیده می شود که آزمون آیین نامه رانندگی به چه دردی می خورد ؟ اصلا این آزمون دقیقا چیست ؟ برای اینکه شما بتوانید در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شوید باید چکار کنید ؟

ببینید آزمون آیین نامه رانندگی تئوری را دقیقا بعد از اتمام ۸ جلسه کلاس قوانین رانندگی برگذار می شود . این آزمون دارای ۳۰ سوال بوده که شما باید در ۲۰ دقیقه به آن پاسخ دهید . شما حق دارید ۳ غلط داشته باشید که اخیرا به ۴ غلط هم رسیده است و شما در صورتی که بیشتر از این مقدار مردودی داشته باشید مردود می شوید .

در صورت مردودی باید هفته ای دیگر برای دادن امتحان آیین نامه رانندگی اقدام کنید .و این مورد باعث می شود تا شما زمانتان را به راحتی از دست بدهید و این مسئله می تواند زمان گرفتن گواهینامه رانندگی را برای شما به شدت به تعویق بی اندازد . پس به شما پیشنهاد می کنیم از منابع مناسب استفاده کنید مانند کتاب آیین نامه رانندگی و یا نمونه سوالات آیین نامه رانندگی ایران .

در این صورت می توانید بدون مشکل و به راحتی در این آزمون قبول شوید .

سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم 1

آیا می توان با خواندن کتاب آیین نامه رانندگی قبول شد ؟

بله ۱۰۰% . شما می توانید با خواندن کتاب آیین نامه رانندگی به خوبی قوانین رانندگی را یادبگیرید و در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شوید اما خواندن ۲۲۱ صفحه ار کتاب آیین نامه جدید می تواند برای شما بسیار خسته کننده باشد برای همین به شما پیشنهاد می کنیم حتما قوانین رانندگی را از کتاب بخوانید و سپس از فایل سوالات آیین نامه استفاده کنید .

اما شما در هر صورت باید حتما از کتاب آیین نامه رانندگی دراین زمینه استفاده کنید تا بتوانید قوانین رانندگی را به خوبی بیاموزید همچنین مواردی مانند قوانین تابلو های رانندگی و بسیاری از مسائل رانندگی را در کتاب آیین نامه رانندگی خواهید خواند .

به شما عزیزان توصیه می کنم بعد از خواندن کتاب آیین نامه رانندگی از فایل نمونه سوالات آیین نامه رانندگ استفاده کنید .

آزمون عملی رانندگی چیست ؟

و اما می رسیم به گام آخر و آن چیزی نیست جز امتحان آیین نامه رانندگی در ایران . برای اینکه بتوانید در ایران به خوبی و بدون هرگونه مشکلی رانندگی کنید باید مرحله آخر گواهینامه رانندگی را بگذرانید . اما سوال اینجاست که این آزمون دقیق چیست ؟

به صورت بسیار خلاصه اگر بخواهیم برای شما بیان کنیم شما باید با مربی رانندگیتان ۱۰ جلسه را بگذرانید تا بتوانید در آزمون عملی رانندگی امتحان دهید در این صورت شما اگر در این آزمون قبول شوید گواهینامه رانندگیتان را می توانید به زودی دریافت کنید .

اما راه قبولی در امتحان آیین نامه رانندگی دقیقا به تمرین شما در زمان کار و تمرین با مربی رانندگی بر می گردد و این یعنی اگر شما به خوبی بتوانید رانندگی را بیاموزید در این آزمون سخت هم به راحتی موفق خواهید شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا