گوناگون

سومین برد پرسپولیس در اردوی ترکیه/ شکست دینامیک با 4 گل سرخپوشان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرخ‌پوشان پایتخت که به منظور برگزاری اردو و دیدارهای تدارکاتی به ترکیه سفر کرده اند، ساعت 11 صبح امروز (جمعه) به مصاف تیم فوتبال دینامیک گرجستان رفتند و با چهار گل به برتری رسیدند. علی دایی در نیمه نخست این بازی از ترکیب نیلسون جونیور، میثم حسینی، علیرضا نورمحمدی، لئوناردو، فرشاد قاسمی، احمد نورالهی، رضا حقیقی، محمد نوری، محمد عباس‌زاده، مهدی طارمی و امید عالیشاه استفاده کرد اما در نیمه دوم سوشا مکانی، حمیدرضا علی عسگری، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، حسین ماهینی، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی، محمد عباس‌زاده، پیام صادقیان، هادی نوروزی و رضا نوروزی در ترکیب این تیم به میدان رفتند.

در این بازی ابتدا محمد عباس‌زاده روی سانتر فرشاد قاسمی با ضربه سر اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. عباس‌زاده در دقیقه 75 نیز روی همکاری هادی نوروزی و پیام صادقیان دومین گل خود را وارد دروازه حریف کرد. رضا نوروزی نیز یک بار از روی ضربه پنالتی گلزنی کرد و سپس در دقیقه 80 روی پاس سام شعبانی بازیکن تستی پرسپولیس که از انگلیس به اردوی سرخپوشان ملحق شده بود، گلزنی کرد.

پرسپولیس در این دیدار با لباس‌های قرمز و حریف گرجستانی با لباس‌های سرمه‌ای به میدان رفتند. پرسپولیس در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه برابر تیم گلوریا رومانی با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیده بود و در دومین بازی خود نیز برابر سونگا آذربایجان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافته بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا