گوناگون

سيدورف از ميلان غرامت مي‌گيرد

نشريه گاتزتا دلواسپورت ايتاليا گزارش کرده است کلارنس سيدورف، مصمم است از سران ميلان بابت فسخ قرارداد وي و اخراجش غرامتي حداقل 10 ميليون يورويي بگيرد.

طبق گزارش اين نشريه، سيدورف 38 ساله که در اواسط فصل گذشته هدايت ميلان را بر عهده گرفت و در پايان فصل و تنها پس از شش ماه حضور روي نيمکت روسونري جاي خود را به هم‌تيمي‌ پيشين‌اش، فليپو اينزاگي داد، با قرمزومشکي‌پوشان شهر ميلان قراردادي دو ساله داشته است که به موجب آن حقوق هافبک پيشين روسونري رقمي معادل 10 ميليون يورو مي‌شود.

از قرار معلوم ميلاني‌ها تا کنون حاضر به پرداخت حتي بخشي از اين رقم هم نشده‌اند، موضوعي که سبب شده مدير برنامه‌هاي سيدورف پروسه قانوني شکايت از سران روسونري را آغاز کند.

سيدورف در حال حاضر در برزيل به عنوان کارشناس يکي از شبکه‌هاي پوشش دهنده بازي‌هاي جام جهاني 2014 فعاليت دارد اما گفته مي‌شود که پس از اين تورنمنت او به ايتاليا باز خواهد گشت تاحقوقش را از ميلاني‌ها پس بگيرد.

نشريه گاتزتا دل اسپورت همچنين مدعي شده است سيدورف خواهان چيزي بيش از حقوق قيده شده در قراردادش است و براي ضررهاي روحي و رواني که اخراج از تيم پيشين‌اش به او وارد شده است نيز غرامت مي‌خواهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا