Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

کوله‌پشتی هوشندی که گجت های شما را شارژ می کند + عکس

به گزارش میهن پست – محققان آمریکایی کوله‌پشتی هوشندی طراحی کرده‌اند که امکان شارژ گجت‌های مختلف را فراهم کرده و گزارشی از وضعیت آب و هوایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

کوله پشتی هوشمند
کوله پشتی هوشمند

این کوله‌پشتی که Smartbag نام گرفته، دارای پورت شارژکننده یکپارچه‌شده در هر جیب است و کاربر می‌تواند با استفاده از گوشی هوشمند، برعملکرد این کوله‌پشتی نظارت داشته باشند.

کوله پشتی هوشمند
کوله پشتی هوشمند

کوله‌پشتی ابداعی شرکت آزمایشگاه‌های AMPL در سن‌دیه‌گو، راهکاری مناسب برای مسافران شهری است و فضایی را برای حمل‌و‌نقل، محافظت‌ و شارژ دوباره ابزار الکترونیکی مانند لپ‌تاپ‌، گوشی‌ هوشمند و تبلت‌ ارائه می‌دهد.

کوله پشتی هوشمند
کوله پشتی هوشمند

کوله‌پشتی جدید مجهز به یک باتری پلیمری-لیتیمی 18.5 وات ساعت است و این باتری به هفت پورت یو‌اس‌بی متصل می‌شود که هر یک از آن‌ها در جیبی منفرد قرار دارند. باتری این کوله‌پشتی ظرف 1.5 ساعت شارژ شده و نیروی کافی برای شارژکردن دو تا سه بار گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد.

کوله پشتی هوشمند
کوله پشتی هوشمند

سخت‌افزار شارژ‌کننده این کوله‌پشتی قوی‌تر از باتری‌های دیگر کوله‌پشتی‌های شارژکننده است. این کوله‌پشتی دارای برنامه‌ نرم‌افزاری و بلوتوث LE است و چنین برنامه‌ای به کاربر امکان نظارت بر وضعیت شارژ و تغییردادن اولویت شارژ ابزارهایش را می‌دهد.

کوله پشتی هوشمند
کوله پشتی هوشمند

این برنامه‌ نرم‌افزاری با کمک نوعی حسگر یکپارچه‌شده در کوله‌پشتی بر دماهای داخل آن، شرایط آب‌و‌هوایی و مولفه‌های دیگر نظارت کرده و می‌تواند در صورت جاماندن کوله‌پشتی به کاربر هشدار دهد.

کوله پشتی هوشمند
کوله پشتی هوشمند

کوله‌پشتی جدید که دو جایزه طراحی را در نمایشگاه ابزار الکترونیکی مصرفی لاس‌وگاس از آن خود کرده است، تابستان آینده به بازار عرضه می‌شود.

منبع:stupiddope

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا