Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

شاسی بلند میباخ ۲۰۱۸ G650 خودرویی خاص برای افرادی خاص + عکس

مرسدس بنز ین روزها در حالی در صدد رونمایی از شاسی بلند میباخ ۲۰۱۸ G650 است که این خودرو بر اساس مدل GLS نبوده و برخلاف پیش بینی ها شاسی بلند میباخ G650 خودرویی از نسل مدل خارق العاده کلاس G مرسدس بنز خواهد بود . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر با میهن پست همراه شوید.

این در حالی است که احتمال می رفت شاسی بلند میباخ ۲۰۱۸ G650 در واقع یک پیکاپ با تیونینگ AMG باشد اما حالا یک مدل جدید و بدون سقف از خانواده‌ی میباخ از آب درآمده است. که در تیزری که از شاسی بلند میباخ G650 پخش شد است ، شک و تردید ها را پایان داده است.

شاسی بلند میباخ ۲۰۱۸ G650 در واقع  G650 Landaulet نام گرفته و به گفته سخنگوی میباخ این خودرو در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ که ماه آینده برگزار می‌شود ، معرفی و به نمایش در خواهد آمد.

بد نیست بدانید که شاسی بلند میباخ G650 یا Landaulet در اصل یک خودرو سدان است که بخشی از سقف آن متحرک بوده و سرنشینان میباخ G650 می‌توانند از نشستن در این خودرو از هوای آزاد لذت ببرند.

امکان بازشدن سقف خودروی شاسی بلند میباخ ۲۰۱۸ G650 قابلیت منحصربه‌فردی به‌شمار می‌رود، هرچند قبلاً هم مدل‌هایی از خودروی کلاس G با سقف باز رونمایی شده بود. G650 Landaulet از پلتفرم مدل G500 4×4² بهره برده و دارای گلگیرهایی با فضای بزرگ‌تر و اکسل‌های پورتال با ارتفاع بالا است.

البته باید گفت که تا به حال جزئیات بیشتری در خصوص شاسی بلند میباخ G650 فاش نشده اما احتمال می رود که شاسی بلند میباخ ۲۰۱۸ G650 از پیشرانه‌ ۱۲ سیلندر خورجینی با حجم ۶ لیتر بهره ببرد که در واقع چنین پیشرانه‌ ای قادر به تولید قدرتی معادل ۶۲۱ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۰۰۰ نیوتون‌متر است. با توجه به اعداد یادشده، به‌نظر می‌رسد که پیشرانه‌ی این خودرو همان نمونه‌ی موجود در خودروی G65 ساخت AMG باشد.

هنوز اطلاعی از قیمت شاسی بلند میباخ ۲۰۱۸ G650 اعلام نشده اما قطعاً قیمت آن از ۲۲۵ هزار و ۹۲۵ دلار (قیمت خودروی G500 4×4²) بیشتر خواهد بود و البته مدل G-Class که از سال ۱۹۷۹ (۱۳۵۷) تولید شده و اکنون نیز شاهد رونمایی از نسل جدید این خودرو با نام G650 Landaulet در کلاس شهری خواهد بود.

منبع  carbuzzmotorauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا