Mihanpostپیشنهاد سردبیردیدنی هاعکسگردشگری

مناظر دیدنی و جذاب از دریچه دوربین عکاس بلژیکی ویم دینیس

ویم دینیس یکی از عکاسانی است که بدون داشتن دانش حرفه ای در زمینه عکاسی اقدام به گرفتن عکس هایی از مناظر دیدنی کرده است . در ادامه تصاویر جذاب این عکاس بلژیکی را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . با میهن پست همراه شوید .

مناظر دیدنی و جذاب این مجموعه حاصل ۴ سال عمر ویم دینیس است که در شمال آفریقا سپری شده . او در این مدت به تمامی شهر های حاشیه ای و همچنین چشم اندازهای طبیعی این منطقه سفر کرده و عکس های خارق العاده ای از آن ها به ثبت رسانده است .

ویم دینیس در مورد این تصاویر از مناظر دیدنی و جذاب شمال آفریقا گفت :

در ابتدا برای من عکاسی بسیار ساده و به عنوان کاری تمرینی آغاز شد . اما کم کم تا حد زیادی به آن علاقه پیدا کردم و شور و  اشتیاقی سیری ناپذیر برای عکاسی در من پدیدار شد . اما در همین میان به واسطه شغلم در یک دوره‌ زمانی در کشورهای تونس و ویتنام زندگی کردم و از همان زمان به  عکاسی پرتره از مردمان محلی علاقمند شدم در آن روز ها من با آنها صحبت کرده و با زندگی‌ این مردم بیشتر آشنا شدم و بعد در قالب تصویر، این لحظات را برای همیشه ثبت و ضبط می‌ کردم. اما بعدها با قدرت بی‌ نظیر طبیعت و مناظر دیدنی و جذاب آن آشنا شدم. به ویژه در سفری به ایسلند، خیلی بهتر این جادوی انکارناپذیر طبیعت را درک کردم؛ به طوری که هر سال سفری به این دنیای بکر و رویایی داشته و همچنان مجذوب این قدرت مبهوت کننده هستم.

طبق گفته این عکاس او همیشه تلاش می کند تا حرکت آب و یا ابر را د قالب تصاویرش نشان دهد . ترفند ویم دینیس برای انجام این کار بازی با سرعت شاتر بوده و به این ترتیب عکس های تاثیرگذار و رمانتیکی تهیه می کند . او همیشه تلاش می کند تا احساسی که خود از یک منظره دریافت می کند را به تصویر بکشاند تا بیننده نیز همان حس را از عکس دریافت کند .

ویم دینیس در حال حاضر در شهر فلندرز (Flanders) کشور بلژیک ساکن بوده و همچنان در حال عکاسی است . او حالا یک عکاس حرفه ای شده که با پشتکار و تمرین فراوان و بدون داشتن هیچ دانش آکادمیک در این زمینه به عکاسی حرفه ای تبدیل شده است

باهم در میهن پست مناظر دیدنی و جذاب از دریچه دوربین عکاس بلژیکی ویم دینیس را تماشا می کنیم

 

منبع : photogrist

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا