گوناگون

شرايط عجيب مسي براي تمديد قرارداد با بارسا

ليونل مسي، ستاره آرژانتيني بارسلونا پس از پايان دوران مصدوميت خود نتوانسته در تيم بارسلونا درخشش فصل قبل خود را تکرار کند. نمايش مسي در تيم خراردو مارتينو باعث شده تا چند تيم بزرگ فوتبال اروپا از جمله بايرن‌ مونيخ و منچسترسيتي تمايل خودشان را براي جذب اين ستاره آرژانتيني اعلام کنند. با اين وجود باشگاه بارسلونا کماکان در فکر تمديد قرارداد بازيکن ارزشمند خود است اما ليونل مسي براي تمديد قرارداد خواسته‌هاي نسبتا عجيبي از مسئولان باشگاه بارسلونا داشته است.

به گزارش روزنامه‌ AS اسپانيا، خورخه مسي ، پدر و مدير برنامه‌هاي ليونل مسي روز گذشته (سه‌شنبه) با نمايندگان باشگاه بارسلونا براي تمديد قرارداد پسرش با اين تيم به مذاکره نشست.

قرارداد فعلي مسي با بارسلونا در سال 2018 به پايان مي‌رسد و باشگاه بارسلونا قصد دارد اين زمان را تمديد کند. همچنين رقم فسخ قرارداد ليونل مسي 250 ميليون يورو خواهد بود و اين به اين معناست که هر باشگاهي که مي‌خواهد در اين سال‌ها ليونل مسي را جذب کند بايد 250 ميليون يورو به باشگاه بارسلونا بپردازد.

از جمله انتظارات ليونل مسي براي تمديد قرارداد با بارسلونا که از سوي پدرش عنوان شد، خريد سرخيو آگرو هم‌تيمي مسي در تيم ملي آرژانتين و بازيکن فعلي منچسترسيتي است. همچنين ديگر خواسته ليونل مسي تمديد قرارداد بارسلونا با پينتو، دروازه‌بان خود است. پينتو در حال حاضر 38 سال سن دارد و دوست صميمي ليونل مسي در بارسلونا است.

باشگاه بارسلونا همچنين اعلام کرد قصد دارد با حقوق سالانه اين بازيکن را افزايش دهد، اما مسي بايد مقداري از مبلغ قراردادهاي تجاري خود را به باشگاه بارسلونا اختصاص دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا