گوناگون

شرایط کاری کارگران صنعت کفش مناسب نیست

مشاور صنعت و تجارت استاندار آذربایجان‌شرقی از نحوه بکارگیری و شرایط کاری کارگران صنعت کفش انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه آذربایجان‌شرقی، احمد محمدزاده در چهارمین همایش ملی صنعت کفش و چرم در تبریز اظهار کرد: در بازدید که از واحدهای تولیدی کفش شرایط کارگران این صنعت را بسیار نامناسب ارزیابی کردم و اگر من نیز جای کارگران برخی از این کارگاه‌ها بودم، حاضر به ادامه کار در این شرایط نمی‌شدم.

وی با اشاره به آزمایشات انجام شده بر روی مواد اولیه ایرانی همچون چسب به کار رفته در تولید کفش، اظهار کرد: این مواد از نظر کیفیت چیزی از محصول مشابه خارجی کم ندارد و این نحوه استفاده غیراصولی و غیراستاندارد از این مواد است که بر کیفیت محصول نهایی تاثیر منفی می‌گذارد.

محمدزاده با تاکید بر استفاده از روش‌های اصولی و استاندارد در تولید محصولات، ادامه داد: آزمایشات انجام شده تایید می‌کند که استفاده از محصولات با کیفیت بدون رعایت استاندارد می‌تواند به تولید محصولی بی‌کیفیت منجر شود.

وی گفت: اگر امروز صنعتکاران کفش از نبود نیروی متخصص صحبت می‌کنند باید به وضعیت اشتغال این نیروها توجه کافی داشته باشند.

مشاور صنعت و تجارت استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر لزوم اصلاح در بدنه فکری دستگاه‌های اجرایی در خصوص صنعت گفت: تا زمانی که بدنه دستگاه‌های اجرایی به این نتیجه نرسیده‌اند که آنچه من می کارم برای فردای فرزندانم است راه به جایی نخواهیم برد.

محمدزاده اقدامات دولت در رفع موانع تولید را امیدبخش دانست و گفت: شمعی در این خصوص روشن شده است و امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا