گوناگون

افتتاح 6 طرح گازرسانی هرمزگان در هفته‌ی دولت

شش طرح گازرسانی در هفته‌ی دولت درهرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خلیج‌فارس،«پروین»، مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان هزینه‌ی این طرح‌ها را ۱۲۴ میلیارد ریال برشمرد.

وی افزود: انتقال 4.5 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه گنو برای تأمین برق این نیروگاه ، 4800 متر خط تغذیه و انتقال گاز به شهرک صنعتی بستک، گازرسانی به روستاهای باغ‌ها و کشکویه حاجی‌آباد به طول ۳۰ کیلومتر از طرح‌های هفته‌ی دولت امسال است.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان خاطرنشان کرد: با گازرسانی به این دو روستای حاجی‌آباد ، ۹۸ درصد شهرستان حاجی‌آباد از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

پروین افزود: در هفته‌ی دولت شهرهای قلعه قاضی و گودو و یک شرکت آجرپزی به طول ۱۳ کیلومتر نیز از خط انتقال و تغذیه و ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و کارخانه‌ی صبا فولاد از خط انتقال ۲۲ اینچ گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: کارخانه‌ی کاشی هرمز بندرعباس نیز یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید کاشی، گازدار می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان افزود: از مهر امسال مرحله‌ی سوم گازرسانی به شهر بندرعباس به طول ۲۲ کیلومتر شبکه‌ی داخلی در شمال بلوار امام حسین با 5000 مشترک گازدار می‌شوند.

پروین خاطرنشان کرد: از هفته‌ی دولت پارسال تاکنون مراحل اول و دوم گازرسانی به طول ۸۶ کیلومتر در مناطق گل‌شهر جنوبی با 6000 واحد مسکونی و شهرک پیامبر اعظم با ۳۶ هزار واحد مسکونی به پایان رسیده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا