Mihanpostاقتصادیدسته‌بندی نشده

شرکت‌های نفتی هند به دنبال بازگشت به ایران + جزئیات

به گزارش میهن پست – به دنبال شکست تحریم ها  بیشتر شرکت های نفتی دنیا تمایل زیادی برای بازگشت به ایران و سرمایه گذاری در این حوزه را به طرف ایرانی نشان داده اند.یک مقام آگاه هندی گفت: شرکتهای نفتی این کشور به دنبال بازگشت به میادینی نظیر بینالود و فرزاد هستند.
به  نقل از ایسنا ،‌ روزنامه هندو بیزینس لاین به نقل از یک مقام آگاه هندی درباره پروژه‌های اکتشاف نفت و گاز این کشور در ایران که پس از تحریمها کنار گذاشته شدند اعلام کرد: وزارت نفت و گاز طبیعی این کشور هم اکنون اعلام کرده که قصد دارد کار خود را در بلوک فراساحلی اکتشاف شده فارسی (بینالود) از سر بگیرد. این اکتشاف توسط شرکت نفتی اُ ان جی سی هند انجام شده است.
میدان نفتی بینالود
هند اما معتقد است که ایران باید در قراردادهای نفتی بازنگری و آنها را جذابتر کند. شرکت اُ ان جی سی ویدش مشتاق به توسعه اکتشافات گازی در میدان فرزاد ب است. این اکتشافات توسط شرکت اُ وی ال و شرکای هندی آن انجام شده است.

این میدان گازی تخمین زده می‌شود که ذخایری بالغ بر ۲۱ تریلیون و ۶۸۰ میلیارد فوت مکعب داشته باشد که از این مقدار ۱۲٫۸ تریلیون فوت مکعب گاز و ۲۱۲ میلیون بشکه میعانات گازی قابل برداشت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا